![]() |
Welke BN'er heb je het meeste respect voor?
Met uitleg gaarne. :bloos:
|
Marco Borsato.
Hij maakt mooie muziek die door een breed publiek wordt gewaardeerd. Hij heeft een sterk huwelijk, staat nooit in de roddelbladen met allerlei schandalen. En hij werkt als ambassadeur voor War Child en is daar op een persoonlijke manier bij betrokken en werkt er actief aan mee. |
|
giel beelen omdat ie doet wat ie leuk vind :D (en wat ik leuk vind :p)
|
Ik heb voor geen enkele bn'er veel respect, eerder geen respect
|
Citaat:
Elaboreer. :nono: |
Ik heb het niet zo op BN'ers.
|
Citaat:
Uitleg graag |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen respect voor vrijwel alle bekende Nederlanders, omdat ze niets doen wat ik mijn optiek respect verdiend. Zo goed? ;) |
Vooruit. :p
|
BN'ers.. :|
allemaal zijn het mafkezen |
Citaat:
|
Veel respect ook voor Wik Jongsma, die toch nog lang met zijn ziekte heeft doorgespeeld in GTST voordat hij ermee kapte.
|
Citaat:
|
herman van veen
omdat ie gewoon geniaal is |
Zalm
|
Jeroen van Merwijk...
Op de een of andere manier ben ik onder de indruk van alles wat hij zegt, hij komt zo intelligent over :bloos: Na een optreden van hem ben ik een paar dagen aan het peinzen over wat hij gezegd heeft Nanne Tepper, hij schrijft zo mooi... :) Boudewijn Buch, mijn held :( (aanstaande zondag een jaar geleden :| ) |
Ik heb in principe altijd respect voor zangers, acteurs, presentatoren, regisseurs of programmamakers die passie voor hun vak hebben en dit uitoefenen met respect voor de doelgroep. Helaas gaat het hier meestal niet om bn-ers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we de vraag eens anders stellen: voor welke BN'er heb je het meeste respect? :)
|
Goede vraag, Mickey. Moeilijk ook. :|
Paul Cliteur dan maar. :) |
Hoe kan t, in hemelsnaam, dat deze topic, met dit onderwerp, in 2 weken 2 keer opnieuw gemaakt wordt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hartstikke leuk dat ze er zijn hoor, serieus waar. maar ik besteed er niet veel aandacht aan. verder vind ik wil dat een BN'er zich heeft moeten bewijzen tegenover andere BN'ers, en dan niet op een Idols manier.
|
Ik heb geen respect voor aanstellers.
|
Niemand.
|
Citaat:
Ik:" voor welke..." "Voor" is een voorzetsel. :nono: :nono: :nono: :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
topgozer |
Ik niet begrijp.
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer waardering heb ik voor Hans Crombag. |
Citaat:
|
De door de topicstarter in zijn topictitel gemaakte fout, die ik overigens ook hier aan de orde wilde stellen, wordt ook wel prolepsis genoemd; het noemen van een zaak voordat hij zinsinhoudelijk gebeurd is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou zo snel geen BN'er weten voor wie ik respect heb maar dat kan bij nadere beschouwing veranderen.
|
Nou voorreee
Frans Bromet maakt leuke programma's en natuurlijk Victoria Koblenko omdat ze zo lekker is enne Loretta Schrijver is wel een tof wijf en Jan de Hoop en Femke natuurlijk, van het RTL4-nieuws, wier achternaam me even ontschoten is! Schatjeeee! En Dione de Graaff, koel. Ilse DeLange! |
Citaat:
|
Citaat:
Mm, ik heb respect voor Peter Kooijmans. Helaas een CDA'er, maar zijn carrière is mijn droomcarrière. |
Citaat:
|
Voor Hans Teeuwen, omdat hij gewoon zonder blikken of blozen alles en iedereen belachelijk maakt.
En hij is gewoon onsterfelijk grappig, moet je ook maar kunnen.(y) Ja, Hans is da bomb. |
Ik heb voor allemaal wel wat respect, maar niemand springt er echt uit...
|
dj tiesto (y)
weer verkozen tot beste DJ van de wereld en maakt ook wel dikke platen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |