![]() |
Karel Glastra van Loon
De Passievrucht en Lisa's Adem zijn bekende boeken. (Al heb ik die tweede nog steeds niet gelezen *schaam, schaam*)
Er is nu een nieuw boek van Karel Glastra van Loon uit: de ongelukkigen heet het geloof ik. Het boek lijkt mij totaal anders dan de passievrucht en lisa's adem. totaal ander onderwerp ook. Heeft iemand dat boek al gelezen? Wat vond je ervan? Hoe vond je het op zichzelf en hoe in vergelijking met andere boeken van kgvl? 11 december komt trouwens de passievrucht in de bioscoop! Het voorfilmpje zag er erg goed uit! |
nog niet gelezen, mar ik waardeer hem zeer als schrijver, zal het binnenkort wel gaan doen :)
|
Ik lees nu Lisa's adem, ik vind het erg mooi tot nu toe. Beetje nutteloze bijdrage, maar goed. Ik heb zijn nieuwe boek nog niet zien liggen in de boekhandel.
|
De titel van dat boek zegt me niks maar ik weet wel dat hij onlangs naar een bepaald ontwikkelingsland is geweest en dat hij een boek schrijven naar aanleiding van zijn ervaringen daar, want dat was de bedoeling van de reis. Dat boek is al uitgekomen maar ik weet niet of het dat boek is.
|
hij heeft nog zo'n soort boek geschreven hoor, al moet ik je de titel schuldig blijven (ook nog niet gelezen)
maar karel = kewl, dus ga ik zowel zijn nieuwe boek als het boek dat ik hierboven bedoel nog lezen :) |
In het blad 'Rails' (Slingert rond in alle treinen in Nederland ;)) staat een interview met hem, ook over zijn nieuwste boek 'De onzichtbaren'.
Het gaat over zijn belevenissen in Birma. Meer weet ik je niet te vertellen, omdat ik het niet helemaal door heb gelezen ;) |
heb ze (passievrucht en lisa's adem) allebei gelezen, passievrucht is zeer hip maar Lisa's Adem niet zo...ik zou dus beginnen met passievrucht :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |