![]() |
Twee dagen niet gegeten
Haj, ik ben nu twee dagen ziek, en in die twee dagen heb ik niet meer gegeten dan twee crackers, een appel en twee kommetjes vla... Is dit schadelijk en hoelang kan ik hier mee doorgaan...
Want als ik me zo blijf voelen, dan krijg ik voorlopig nog geen hap door mn strot heen... |
Als het tijdelijk is omdat je ziek bent ofzo dan is het niet zo erg maar als je van plan bent om dit langere tijd vol te houden om af te vallen ofzo dan hoef ik je denk ik niet te vertellen dat het niet gezond is. Je lichaam heeft nou eenmaal brandstof, bouwstoffen en vitamientjes nodig en die krijg je niet binnen als je zo weinig eet. Als je op deze manier probeert te lijnen dan is de kans op het jojo-effect ook heel groot.
|
Ik heb wel eens twee weken bijna niets gegeten, zolang je maar genoeg drinkt kan het volgens mij niet zo heel erg veel kwaad. De verloren calorieen haal je wel weer in denk ik....
|
Citaat:
:) |
probeer wat fruit (geprakte banaan ofzo) te eten
|
Ik doe het niet om te lijnen hoor, ben niet helemaal achterlijk ..:p
Maar goed..thnx vor de reacties. zal vast wel weer snel beter gaan :) |
pff, wat raar.. als ik ziek ben ga ik juist nog meer eten..
ik denk niet dat het veel kwaad kan hoor. als je er niet te lang mee doorgaat. |
Voor even kan het niet zo veel kwaad. Beterschap. :)
|
Citaat:
|
heel veel drinken!!!!
beterschap. |
Veel drinken lijkt me idd heel belangrijk.
2 dagen kan denk ik geen kwaad maar je moet toch maar proberen iets te eten.... iets vloeibaars ofzo zoals pap. |
Als ik ziek ben eet ik meestal alleen soep en pap... als je genoeg drinkt (sap is een goeie) dan kan het niet zo veel kwaad, ik neem aan dat je een griepje hebt, dat is na een week toch wel weer over.
|
dank iedereen voor de reacties :)
Lief :) |
Iets eten wat makkelijk verteert. Dus geen vette happen, croissantjes en dergelijke. Dat is (vaak) te zwaar en valt dan niet goed (bij mij in ieder geval).
|
Citaat:
en je zult vanzelf wel voelen hebt als je behoefte hebt aan voedsel. Maar begin dan inderdaad niet te vet en te kruidig. Ik denk dat je je nu ook wel heel snap zult voelen, dus lekker aan de boullion of kippesoep of zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |