![]() |
Asielzoekers..!!
TEGENWOORDIG WORDEN ONGEVEER 70% VAN DE ASIELZOEKERS TERUGGESTUURD NAAR HUN LAND VAN HERKOMST.. :( IK VIND DAT NIET KUNNEN WANT DIE MENSEN KOMEN HIERHEEN, NAAR NEDERLAND, EEN VRIJ LAND (!) , OM EEN BETERE TOEKOMST TE KRIJGEN.. EN DAN BLIJVEN ZE HIER MAANDEN, SOMS JAREN IN SPANNING WACHTEN OP BERICHT OF ZE HIER MOGEN BLIJVEN EN..... :confused: NEEJ!! LUKT WEER NIET..:nono: ONGEVEER 70% VAN DE ASIELZOEKERS MAKEN DIT DUS MEE... IK VIND DIT NIET KUNNEN EN DAT DE NIEUWE REGERING IN NEDERLAND HET TE STRENG AANPAKT.. WAT VINDEN JULLIE HIERVAN?? GEEF JE MENING!!!
[edit: Bold weggehaald en poster vriendelijk verzocht om tekst om te zetten in normale letters (DUS GEEN CAPS!)] |
Oh, god. Ik zou hier wel serieus op kunnen reageren als ik wat minder biertjes had gedronken. I'll give it a shot.
Het enkele feit dat mensen hierheen komen om geluk te zoeken, om een betere toekomst te krijgen, rechtvaardigt niet hun toelating. Mensen moeten in beginsel proberen in hun eigen lang gelukkig te worden. In veel landen kan dat best, omdat er geen gewelddadige dictator zit en ze geen levensgevaar lopen. Die enkele zucht naar geld behoeft niet gehonoreerd te worden. Verder is het natuurlijk onzin om te vermelden dat Nederland een vrij land is. Nog los van het feit dat 'vrij land' nogal een onzinterm is, heeft die vrijheid niets te maken met het toelatingsbeleid voor asielzoekers. Dat de procedure te lang is vind ik inderdaad ook erg. Mensen moeten snel weten waar ze aan toe zijn, of ze wel of niet kunnen blijven. Vaak is dat niet het geval, dan moet men dat snel horen. Bleh, ik wist dat het niet zou l;ukken :D Trouwens: 'het perentage' is enkelvoud. 'ongeveer 70% maken dit mee' is dus fout. Het is : 'ongeveer 70% maakt dit mee'. |
hey turklady...
wat denk je dat er zou gebeuren als alle asielzoekers worden toegelaten tot nederland? dat zou betekenen dat we ieder jaar honderdduizenden mensen hier zouden hebben, die nederlands moeten leren, eten enz. en wat denk je dat het effect daar van is? nog meer asielzoekers, omdat ze weten dat ze hier worden ontvangen. dan komen er zoveel mensen dat nederland vol raakt, arm wordt, er wordt nog amper nederlands gesproken enz. enz. nee dame, het idee is aardig, maar werkt voor geen kant. |
Ik vind het meer dan terecht! Nederland is het afvoer putje van Europa geworden. Jaren lang hebben we de andere kant opgekeken wat betref het asielzoekers beleid. Als je bekijkt dat bijna de helft van Rotterdam allochtonen zijn. Dat zet mij wel aan het denken. Eens is genoeg, er is hier al genoeg gezeik, en moeilijkheden wat betref het allochtonen beleid. Dus ik vind het een keer mooi geweest!
|
De tekst niet in Caps-Lock zou wel fijn zijn. ;)
Ik ben het wel eens met wat boven me is gezegd. Je kan immers ook niet iedereen opnemen. We hebben nu al in sommige delen van het land problemen met allochtonen en ik denk niet dat je dat moet verergeren. |
Citaat:
ik vind het eigenlijk wel vreemd dat het "fabeltje dan in nederland de nieuwe kansen liggen zoals die eens in amerika lagen" maar blijft bestaan, en dat het in geen avn die landen bekend is dat je er waarschijnlijk weer uitgezet gaat worden. |
Tuurlijk laat ze allemaal maar komen, dan krijgen ze thee en koekjes en een goede baan, een dik huis, een auto en nog veel meer (y)
Iedere realist ziet dat we niet iedereen binnen kunnen laten mevrouw turklady. Misschien moet je eens naar het praktische aspect kijken en niet alleen naar het emotionele (y) |
off topic
turkish pride world wide :confused: sorry maar als iemand white pride world wide zegt worden alle turken enzo boos, dus kvind dit ook niet kunnen ;) |
Ik dacht dat de heren liberale kapitalisten zo voor eigen keuze en zelfontwikkeling waren. Toch gek dat ze mensen die in eigen land geen kans hebben zo graag willen weren...
|
Citaat:
|
Citaat:
Je doet net alsof 70% van de asielZOEKERS na jaren worden teruggestuurd. Dat is niet waar. Misschien gaat het om een paar %! |
Citaat:
|
Citaat:
Zou je overigens niet meer dikgedrukt willen typen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet gewoon alle asielzoekers uit naar Antartica. Aangezien de aarde toch aan het opwarmen is moet het daar vast wel uit te houden zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Essek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blij? |
Citaat:
En omdat dat jij oordeelt dat ik niet deug op slechts een vluchtige waarneming en enkele uitspraken zal ik het maar als een compliment opvatten. |
Citaat:
|
Citaat:
wat is tfoe? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn, straks moet ik mn kameraad essat vragen of hij me komt helpen met het lezen van scholieren.com :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |