![]() |
Wat hebben jongens aan?
Hey,
Ik vraag me eigenlijk af wat normaal is voor jongens om aan te doen tijdens ballet (klassiek en jazz). Op dit moment heb ik gewoon een wijde [hip/hop] broek aan maar ja, die scheurt bij me kruis :-( Gelieve met links / plaatjes / koopadressen! Alvast Bedankt!! |
Bij klassiek ballet meestal gewoon een strakke zwarte broek toch?
Of zoiets vond ik op internet: http://www.franklin.uga.edu/dance/co...ges/ballet.gif En bij ons bij dans draagt de enige jongen gewoon een wijde broek die niet scheurt. Je hebt overigens ook veel wijde broeken speciaal gemaakt voor dans ed. Die zijn meestal van katoen gemaakt en kunnen erg veel rekken. Gewoon eens een sportwinkel of sportafdeling van een warenhuis binnen stappen. Keuze genoeg! |
Bedankt voor je tips linda.
Ik heb gister gewoon een Jazzbroek gekocht bij le papillon. Hij zit goed (wel strak.. ook daar ja!) maar dat hoort erbij I geuss. |
Ikzelf doe geen ballet, maar een vriendin van mij wel.
In haar optreden ( waar vooral klassieke ballet ) in voorkwam droegen de mannelijke dansers allemaal spannende broeken... Ik denk wel dat dit afhangt van de soort dans en van de "ruwheid" ervan... |
met klassiek ballet hoor je geen wijde broek aan te trekken omdat je docent dan niet goed kan zien tot hoeverre jij je been strekt en uitdraait. de positie van je benen is gewoon erg belangrijk met klassiek. op onze school moeten de jongens dan ook een strakke zwarte broek dragen (net zoiets als een jazzbroek, alleen dan niet wijduitlopend).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |