![]() |
Fransen Teksten
Kan iemand mij A.U.B !! Vertellen waar ik vertaalde fransen teksten kan vinden, of gewoon makkelijke fransen teksten van ongeveer een A4'tje lang!!!!!!!
Alvast bedankt!! Sieshem |
Artikelen van kranten ed? Op Franse krantensites. Ik haalde mijn artikelen altijd van www.lemonde.fr , www.lefigaro.fr enzo.
|
franse teksten niet fransen
|
Hmm ja, sorry, moment van verstandsverbijstering...
Maare die franse teksten van een krant is wel een goed idee, als je frans kan. Ik heb nu 4 jaar frans en ik ben niet veder gekomen dan: Je m'apelle Sieshem... duss ja.... Als iemand misschien nog een illegale site weet waar de teksten ook vertaald zijn!! Meld me PLEASE!!!! thnQ |
Er bestaan ook vertaalmachines. :P
Enne als je niet verder gekomen bent dan.. je m'appele.. hoe wil jij je examen dan halen? :confused: |
-> mt
|
Citaat:
Zo doet een meisje uit mijn klas dat, maar ik ben erg trots dat ik het altijd officieel deed. Want het is toch een goede training voor het examen, dan krijg je een heel boekje vol en dan is het toch handig een beetje Frans te kunnen lezen... |
Nou ik doe er dus gene examen in. Ok aan het einde van de 4e sluit ik het af door een meerkeuze vragen tekst te maken, en als ik daar een voldoende voor hem, heb ik nooit meer frans!!!
|
Alpha....... THNQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |