![]() |
wel of niet iets geven aan hem voor sinterklaas?!
Ik kwam gisteren opeens om het idee, om aan een leraar een chocolade letter te geven. Daar is niks mis mee toch? Gewoon als extra. Maar het probleem is dat ik verliefd ben op hem en hij weet dat ook. Ik ben bang dat hij wat erachter gaat zoeken, dat hij zou denken dat ik hem voor mij wil winnen, wat natuurlijk niet zo is. Nou weet ik niet of ik hem nou wel iets moet geven of niet. Ik doe het altijd met sinterklaas om aan mensen die ik mag een chocolade letter te geven.
miranda |
Als je verliefd op hem bent, en hij weet dat. Lijkt het me niet een slim plan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan in welke context. Als je de klas binnenwandelt en je geeft hem een chocoladeletter lijkt me de reactie van de leraar en de klas niet bijster positief.
Maar als er nou een sinterklaasmiddag is ofzo, zou je met de klas kunnen afspreken om iets te geven, misschien wel met z'n allen. Je zegt dat het om "gewoon een kadootje" gaat, dan hoeft het dus niet alleen van jou te komen. Maar als het gaat om hem voor je te winnen, dan heb ik slechts 1 advies: vergeten. Het is het stomste wat je kunt doen, als hij heeft aangegeven dat hij er geen zin in heeft, moet je het niet doen. Het is niet raar om verliefd te zijn op je leraar, maar je brengt hem in een erg moeilijke situatie en dat moet je echt vermijden! |
tis niet verstandig.. ik denk dat hij er idd wat agter gaat zoeken en das ook niet fijn...
|
Citaat:
|
Zou een leerling die niet verliefd was iets geven voor sinterklaas aan een leraar (mentor uitgezonderd)?
Leraar leerling relaties horen afstand te bewaren. Hij weet al dat je verliefd op hem bent, als jij hem wat geeft zal hij absoluut denken dat het daarom is en zal hij nog meer afstand (moeten) nemen... wil je dat bereiken? Lijkt me niet he, daarom kun je het beter niet doen. Daar komt nog eens bij dat hij dit zal (moeten) vertellen aan collega's, waardoor nog meer mensen erachter komen... Wil je dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt een goede beslissing gemaakt
|
heel fijn dat je het niet gaat doen... (y)
|
oeeiii.. niet doen! maar daar was je zelf gelukkig ook al achter.
|
Ik zou het niet doen als ik van jou was.
Als je leerkracht het weet.... al zeker niet! En als je medeleerlingen er iets van gaan merken, zouden de opmerkingen wel eens kunnen volgen! Greets, Lieve,xxx |
Citaat:
I.i.g.. sterkte!! Danny |
Ik denk dat je onderling geroddel krijg als je dat doet.
Weet niet of je daar tegen kan, je moet doen wat je zelf het beste vind. Ik zou het iig niet doen. |
ooow jij bent net op tijd wakker zeg !!
|
Citaat:
|
Is beter om hem te laten merken dat je geen speciale aandacht aan hem besteedt, anders gaat hij zich misschien bedreigd voelen.
|
Ik denk dat het niet zo heel erg slim plan is als je dat doet, maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.. Misschien vind die het juist wel heel leuk..! Je weet het niet..!
Liefs Craw Dad |
Inderdaad niet verstandig, maar k dat is al zovaak gezegd. :)
Succes ermee! |
ja, bedankt iedereen!!!!! Ik zie nou in dat ik het beter niet moet doen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |