![]() |
vraagje
hey,
Ik heb onlangs een meisje leren kennen, we hebben toen gekust, handjes houden en dat soort zaken. Binnekort zie ik haar weer maar ik weet niet goed hoe ik het moet aanpakken :bloos: Moet ik haar gewoon direct (tong)kussen als ik haar weer zie of best niet? tnx :) |
Jij kent haar waarschijnlijk beter dan wij en weet dus beter hoe ze is ed. Maar ik zou haar iig niet meteen "op haar bek pakken" (niet mijn bewoording)...als zij jou bv. op je mond kust kan dat altijd nog.
|
Eerst gewoon netjes een kus(je) op de mond, daarna ,als je op een rustig plekje bent...doen wat je wilt... ;)
|
Citaat:
|
ik zal er gewoon naartoe stappen en wel zien hoe het uitdraait :)
misschien best kusje op de mond eerst |
Om nou als opening gelijk heftig te gaan tongen, ik zou rustig beginnen. Dan komt dat tongen vanzelf.
|
wacht gewoon ffies af hoe alles verloopt..
als het het moment is om te zoenen merk je dat vanzelf wel... ik zou er in ieder geval niet mee beginnen. |
nou, direct lijkt me wat direct, maar heb het gezellig met dr en probeer dr dan weer te kussen. Of vraag: zou je het erg vinden als ik je nu zou kussen?? Dan weet je het meteen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sja ligt aan het type meisje natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Kijk hoe zij reageert.
Maar over het algemeen is een kusje op d'r wang vrij netjes. En als je denkt dat zij dat wil gewoon een kusje op d'r mond ook. Maar in geen geval meteen je tong naar binnen duwen! Dat kan evt. later op het afspraakje nog als de situatie het toelaat en zij dat blijkbaar ook wil. |
Ik zou haar niet gelijk op de mond zoenen, maar kijken hoe het loopt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |