![]() |
tae-kwon-do
Zijn er hier nog mensen die ook op taekwondo zitten??
en zo ja hoe ver ben je? Ik heb vandaag de eerste dan gehaald :D :D :D ........ |
Citaat:
zo ja, dat is erg goed. |
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe lang doe je al tkd? |
ik zat op tkwd
was wel leuk k kreeg TÉ veel zelfvertrouwen en elke keer toen k ruzie had zei kom maar ik sla je dood heb ik dus een =keer tegen 3 jongens van 22+- jaar ja en toen was het raak k kwam bont en blauw thuis die dag hate ik mijn moeder ze had de hele dag de slappe lach... vergeet ik nooit meer !! (n) |
@topictarter: Gefeliciteerd!
Ik zit ook op taekwondo, ik heb rode band, zwarte slip en ik hoop ook binnenkort een keer de zwarte band te halen. |
Blauwe band en ik doe het al drie jaar!
Tae kwondo is echt gewoon mijn sport. Ik heb bij allerlei vechtsporten proeflessen genomen; kickbocksen, karate, kung fu en noem maar op, maar nergens kon ik alles van mezelf kwijt bij tae kwondo. Echt een geweldige sport en zo mooi om te zien (mits je het goed doet ;) ) Gefeli met je eerste dan! |
ik zit nou 2 jaar op tae kwon-do.. binnenkort op voor de groene band.
hiervoor heb ik wel al 6 jaar karate gedaan, daar had ik de bruine band, dat is degene voor zwart (:)) voor de topicstarter: gefeliciteerd, bij onze club zijn er ook 2 voor zwart op gegaan, en hebben het ook gehaald. |
Citaat:
en ook goed van die 3 mannetjes die je klappen verkochten, moet je maar niet met een grote bek rondlopen. Sjees, echt verschrikkelijk die kleutertjes met een grote mond. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |