![]() |
[HUMOR] [Punten waar vaak om gelachen word] waar lach jij om?...
punten waar vaak om gelachen word.
1valpartijen en slapsticks-scénes. denk aan tv-series die gaan over menselijke ongelukjes: man struikelt over hark en valt in een kinderbadje enz.. 2blunders. je zegt of doet iets waardoor je door de grond zakt.heel hard tegen iemand naast je in de tram praten, omdat je denkt dat je vrien(in) daar nog staat. als je kijkt. blijkt het een wildvreemde te zijn. 3bespotten van mensenen situaties. heel overdreven zeggen dat iemand er prachtig uitziet, terwijl hij een rafelige, vuile spijkerbroek aan heeft. |
Ik kan overal om lachen. Maar als het ten koste van iemand gaat moet die er zelf ook om kunnen lachen, anders is het niet meer leuk. (zoals bij die rafelige broek).
|
Dat 1e en 2e, geweldig als iemand struikeld :D
Dat laatste vind ik nou niet grappig. |
Ik heb wel eens helemaal dubbel gelegen toen een of andere dikke klootzak met gym uit zijn broek scheurde (echt een enorme scheur) en hij me om een reserve-broek kwam vragen.
"He Kevin... het is een beetje genant... maarre... ik heb een enorme scheur in mijn broek..." Geniaal. |
Valpartijen enzo zijn inderdaad erg leuk, maar punt 3 vind ik niet grappig
|
:) Leedvermaak. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ook, of gewoon op de fiets, of gewoon, over je eigen poten struikelen enzo.
|
Er zijn maar 3 opties die allemaal op elkaar lijken? :confused:
|
Ik snap echt níet wat er grappig is aan valpartijen en struikelende mensen.
En voor de rest mag je perseus z'n post nogmaals lezen. |
het 1e en 2e vind ik best grappig
vooral het 2e -heb ik zlf meegemaakt in de mertro- ik heb keihard afgezien johh... maar nadien vooral keihard moete negeren :bloos: |
2 vind ik grappig. 1 soms en 3 vind ik niet grappig, eerder zielig
|
1 & 2
|
ik vind ze alledrie wel grappig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk allemaal niet zo grappig :o
|
punt 1 zie je al vaak genoeg. dan wordt het allemaal zo herkenbaar...
|
ik moet heel erg lachen over baby en oma,
Baby zit op de trainrailz en oma die zit op het gras, OP een gegeven moment komt er een trein aan en oma rent naar het spoor en schupt keihard tegen die baby zodat die baby door de lucht vliegt.. |
Bespotten van mensen in situaties doet 't bij mij altijd nog erg goed. (y)
|
Satire :o vnl over het koningshuis :D ;)
|
Ik vind ze alledrie niet grappig. :confused:
|
Grappige dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
De 3 opties van de topicstarter zijn helemaal niet grappig. |
Haha. :confused:
|
Sarcastische / droge / cynische humor.
|
Alles.
|
Citaat:
|
Waar ik mee lach?
- Hans Teeuwen - Theo Maassen - Bert Visscher Meer heb ik niet nodig ;) :D :p |
Citaat:
|
Alle drie situaties zouden grappig kunnen zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik ze altijd grappig vind. Het hangt sterk van de situatie af wat grappig is en wat niet.
|
Citaat:
|
-japanse humor (voorbeeld: Dragonball Z, als iets onlogisch gebeurt vallen ze altijd opeens om)
- Het zonnetje in huis (dit is gewoon zo saai dat het leuk wordt) -Van kooten en de bie -Jiskefet -een flinke joint. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tv series, reclames en idd leedvermaak :D
Punt 3 vind ik trouwens niet zo heel grappig, de andere 2 zijn wel aardig.. |
ik moet altijd heel erg om FOOIJDONK laggen!!
|
Ik lag me rot om Bert Visscher, dat ff vooropgesteld.
Verder absoluut om mensen die zich stoten/ergens tegen aanlopen or what so ever (zolang ze zich niet echt bezeren). En met vriendinnen om de meest lullige en flauwe dingen... :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
jou vind ik btw (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wij liggen altijd in een deuk als onze meidenklas heel vervelend is.. Tja. allemaal meiden he? en bijdehand dat we zijn... :evil:
Maar vooral als er moet worden geleden in een andere taal... Dan ligt iedereen dubbel om de fouten die worden gemaakt.. zodat velen een slappe lach krijgen en vervolgens niet meer kunnen lezen.. :D |
Citaat:
Dus dat ze beiden verpletterd worden door die trein. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |