![]() |
neopets
wie speelt er ook allemaal neopets?
wie heeft nog handige tips hoe je snel veel geld kunt verdienen? en als je wilt show off met je pets en neopoints neopets website |
ja dan moet je eventjes je naam en je password + het bedrag wat je wilt naar me toe sturen dan kan ik je wel wat geld sturen..
:rolleyes: |
Je bent zeker weer dronken?
|
uh ja echt ik ga het gelijk doen
NOT |
Neopets....heb ik weleens van gehoort.
Lijkt me volkomen GAY (n) :rolleyes: :eek: |
neopets = rukkend, vaag, simpel, kinderachtig, en alle andere dingen waarmee je maar iets kan afkraken (n) (n) (n) (n)
|
uhm moet je er eerst dieper ingaan
probeer maar eens 500.000np te krijgen via de beurs of ruilbeurs of the shop maar geloof me is niet zo simpel als het lijkt er zijn ongeloofelijk veel dingen die je er kunt doen. noem maar eens wat je leuk zou vinden en waarschijnlijk kun je daar doen (en geen infantiel antwoord aub) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het leuk
en je moet spelletjes doen om aan geld te komen, of een winkel |
Citaat:
|
door spelletjes te doen kun je makkelijk aan geld komen! of the wheel of excitement. heb je een winkel? dan kom ik er wel kijken (wat is je naam op neopets)
|
snowager, tombola, coltans shrine
|
ik vind saai maar ben verslaaf
zo moelijk is dat neit hoor 500,000 np ik zit binnen 2 maand al op 700.000 |
Citaat:
|
speel het nu al een tijdje
en het is verslavend voorje het weet zit je der weer een paar uur achte |
pteri-attack is zooooooo vreselijk verslavend! :D (ook op momenten waarop dat even wat minder handig is... in de mediatheek bij ons op school bijvoorbeeld waar ik al diverse malen ben weggestuurd :bloos: )
|
ik speelde 't ook eerst..
thx 4 reminding me! kga gelijk weer heen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |