![]() |
Nieuwe Forumbaas op DoP!
Beste dichters van scholierenland
de afgelopen tijd hebben er zich diverse zaken voorgedaan maar dat is normaal bij elke baan :o vele van jullie zijn hier actief betrokken bij iets wat het forum flink verrijkt De laatste tijd zoals velen weten is het niet zo makkelijk gegaan iedereen had wel wat te zeggen en iedereen trok zich van alles aan. Maargoed ik zal er niet diep op ingaan alles is immers al gezegd waar de een gaat zal een ander komen dat lijkt nu te zijn gebeurd In mij heeft men een nieuwe FB voor DoP bereid gevonden om dit mooie forum te onderhouden te doorgronden :o Wat ik wilde melden ik heb er veel zin in dit forum is een uitdaging net zoals iedere posting Laat ik nu maar kappen want ik heb nu geen inspiratie :p Kortom ik ben forumbaasje op dit forum, heb er veel zin in, en ga m'n best voor jullie doen :o Literaire groeten ;) Paul PS: Dit is echt een post van nix :) |
welkom jongen :)
ik hoop dat het moddereren je beter afgaat dan het schrijven van dit gedicht :D Genesis |
Voortaan eerst denken, dan schrijven :p
|
hahahaha
mensen, ik zal even een toevoeging doen: Doc mocht van mij geen mededeling plaatsen op DoP, want dat moest in de vorm van een gedicht. dus het is mijn schuld dat ie een beetje prut is geworden. Doc, je hebt er voor een gedwongen gedicht toch nog iets moois van gemaakt. Veel plzr en succes enzo hier op dop en laten we hopen op een goede samenwerking! Voor meer informatie: zie http://forum.scholieren.com/showthre...6&pagenumber=2 Graag in dat topic evt (als dat nodig is) verder discussiėren over waar de topic voor geplaatst is, anders wordt heel Docs topic verpest. ;) |
Welkom kerel
|
doc-ie is ok ole ole ole...doc-ie is ok ole ole...
sorry ben ik een leipe bui..maarre: welkom, al had ik dat al gezegd!;) |
kvind je aankondiging met gedicht erbij echt een zeer strakke actie!!! haha! welkom! :) ;)
|
Wees welkom;)
|
Jah, welkom :D Maar nu geef je dus niet het goede voorbeeld he? :p Hoewel ik de mededeling van ekki ook gelezen heb, dus ik vergeef het je... ;)
|
Welkom :D
Tja... what more can I say... (alles is geloof ik al gezegd) ;) XXXX Fan |
welkom op dit forumpjuh
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |