![]() |
Wie vinden Jullie de beste Superman
Vraag??
wie vinden jullie de beste superman? A) Dean cain - uit de serie "The New Adventures Of Superman" B) Christoffer Reeve - de man die de films heeft gedaan en die een ongeluk heeft gehad? ik zelf vind A want die kan veel beter superman spelen al die ander. waarom ik deze vraag stel om te zien hoeveel mensen er met mij eens zijn. Gr. Peter |
Christopher Reeve, without a doubt.
|
De man die overdag verlamd is en in een rolstoel leeft maar s'nachts in een superheld veranderd.
|
George Reeves was de eerste Superman.
Christopher Reeves de tweede. Keanu Reeves -> Neo, de matrix Superman :cool: toeval? i think not. :p |
Citaat:
|
shh Noodles :p
|
Christopher Reeve, jeugdsentiment
|
Dean Cain (heeeel lang gek van geweest hoor, mag je niet mee spotten :P)
|
Reeve is de enige echte Superman. Heb toevallig een week terug de Superman serie op DVD uit Amerika laten overkomen... wat zijn dat nog steeds gave films! (y) Dean Cain deed het niet slecht, maar hij was het gewoon net niet...
|
Woody Allen
|
Hey
ik vind zelf Dean Cain toch de betere superman dan Chrisoffer Reeve. Reeve mist iets wat Cain wel heeft om Superman te spelen. Er komt trouwens ook een nieuwe Superman film. en misschien gaat die gast uit"Smallville" die daar Clark Kent speelt de rol van Superman op zich nemen. mzzl Peter |
DEAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D ahw heerlijk dat ie weer terug is op veronica :evil: zucht..... |
Keanu reeves :cool: :p
|
Dean cain absoluut
|
christopher tuurlijk
als die geen superman was had die al lang onder de grond gelegen |
Dean Cain. Lekkerding en leuk met die Lois (weet niet hoe ze in t echt heet). Passen leuk bij elkaar en leuke types zo. Mijn moeder is verslaafd en ik kijk mee en als je eenmaal kijkt, moet je de aflevering ook afzien :D
|
Citaat:
iedereen die nu Dean Cain zegt: hebben ooit wel eens een Supermanfilm met Reeve gezien?? |
Ja dat heb ik ja en toch vind ik Dean Cain beter.
|
Citaat:
Nee. haha.. ben verknocht aan deze :D |
Nozzman had hier een heel leuke over:
http://www.nozzman.nl/ha-ha/images/edities/184.gif (Plaatje is klikbaar) :D |
:d
|
Citaat:
|
Hey ik ben nieuw hier en ik vind Dean Cain echt de allerbeste SUPERMAN in de wereld. Dat vind ik niet alleen om zijn uiterlijk maar ook om zijn uitstraling, hij leeft zich echt in in zijn rol.
Dean roulz (y) :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |