![]() |
Amaran!
Ik ben vrijdag bij een concert van ze geweest in de Goudvishal in Arnhem, ze speelden daar samen met Symmetry en Sun Caged en het was echt te gek!
Je zou het als prog kunnen bestempelen (denk ik, ben niet zo goed in genres benoemen) maar er zit nog veel meer in, de zang wordt door Johanna DePierre op zich genomen en nee het is geen gothic, ze zingt clean.. De bezetting: Ronnie Backlund (Guitar) Ronnie Bergerståhl (Bass) Robin Bergh (Drums) Johanna DePierre (Vocals) Kari Kainulainen(Guitar) (Oh ja het zijn Zweden hehe) http://www.amaran.net/ Er zijn mp3's te downloaden daar en hun video is uit, Inflict, er gaaf. Aanrader!! EternalDarkness, hoe vond jij het? :D |
matig, wel goeie sound.
|
hehe marjan, promo girl ! :D
kzal et wel es gaan beluisteren hehe |
Citaat:
|
Amaranjan.
hi-hi. Wie weet ga ik het ooit wel eens luisteren (y) Zweden. Dus vast mooie groupies. Kari Kainulainen Probeer dat maar eens 3 keer uit te spreken :/ |
Citaat:
Ik ga het eens checken, want ja, ik verveel me. |
Dussssssss wat vinden jullie van de muziek dan?
|
Mwoah, niet echt mijn muziek.
|
Mja, mijn mening is al bekend hehe.
Ooit eens a world depraved gekocht omdat ik daffodil wel een leuk nummertje vond. Vind het maar een matige band, zowieso totaal niet mijn stijl muziek. |
hehe ze kunnen pingelen, dat staat vast, instrumentaal klinkt et lekker. Maar zang is niet helemaal aan mij besteed. Hier laat ik et voor nu ff bij hehe
|
Hehe, je wil dat deerntje gewoon niet beledigen antonius, zeg maar gewoon dat je het kut vindt! :)
|
Mja, sommige mensen bezitten nou eenmaal enige vorm van subtiliteit, maar iets kut vinden kan natuurlijk altijd.
|
oh kut was dat vrijdag, wilde er ook nog heen.
ik heb A World Depraved en daar staan wel een aantal geinige nummers op. nieuwe heb ik nog niet gehoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Cd kopen? ;) |
Hehe, nee ik heb hem al.
|
Achja, mischien kan ik een 16-jarig gothic huppeltje er van overtuigen dat ie leuk is, kan ik er nog winst uit slaan ook mischien :)
|
Het verbaasde me nogal dat ze vrijdag geen hoofdact waren, hadden ze maar veranderd op het laatste moment ofzo. Ik vond de zang live een beetje tegenvallen en eerlijk gezegd had ik wel meer verwacht, maar nog steeds best goed. Mooie clip ook wel van Inflict.
Dus ja, wel goede band, maar niet echt heel geweldig of zo. :) |
Citaat:
maar kmoet je toch teleurstellen hehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |