![]() |
Mensen
ey mensen,
Er zijn een aantal mensen die mij niet mogen (niet dat het mijn slag mensen zijn, en ik mag hun ook niet zo), en daar zit ik mee. om een of andere reden wil ik dat mensen mij aardig vinden, ook al kan dat niet. Het voelt gewoon kut dat ze mij niet mogen. Klinkt raar, weet ik, maar toch... :confused: . |
Ik neem aan dat jij ook niet iedereen even aardig vindt...
Je weet zelf wel dat dat niet kan, (dat post je iig), waarom zou het dan wel zo moeten zijn dat iedereen jou aardig vindt? Denk dat het ook een beetje een kwestie is van dingen niet al te persoonlijk aantrekken, maar goed, daar kan je niet veel mee denk ik. :bloos: |
cliché: je bent zoals je bent.
je moet niet heel 'jezelf' gaan aanpassen voor andere mensen. natuurlijk mag je op dingen gewezen worden die 'minder' aan je zijn. je minpuntjes zeg maar. zodat je dáár wat aan kan doen. maar heel vaak zijn er dingen die niet per se beter of slechter zijn dan hoe anderen doen / denken. alleen ANDERS. en jij bent anders, iedereen is anders, maar daarom niet slechter. jij ook niet... blijf jezelf... verander alleen evt. de minpuntjes maar niet de 'andere' puntjes zodat andere je aardig gaan vinden. nergens voor nodig. Bovendien, als je dat zou gaan doen, en je hebt je 'doel' bereikt dan is het nog zo dat ze niet de eigenlijke jou aardig vinden, maar de 'jij' die je speelt. ehm, is het nog te volgen? liefs, mij |
Ik ken er ook velen die me niet aardig vinden, of althans dat dénk ik. En uiteraard omgekeerd.
Soms voelt het goed veel vijanden te hebben :evil: Maar soms ook niet natuurlijk. |
je bent zoals je bent.....de hele lokale wereldbevolking zal jou nooit mogen. niet allemaal. zou je dan willen dat ze tot in Tokio jou aardig vinden? keep on dreaming...not gonna happen..
|
ik snap wel wat je bedoelt (in tegenstelling tot die domme reactie hierboven bijvoorbeeld :S). ik heb alleen zelf wel ondervonden dat het gewoon niet mogelijk is om bij iedereen in een positief daglicht te komen.....ook al zal je er alles aan doen. sommige mensen staan gewoon al met vooroordelen klaar over mijn persoontje, kan het niet veranderen :(
wat doe je er tegen ..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
want het leek erop alsof je er BIJNA mee wou zeggen dat ik zoiets niet snap. :) en ik doe rustig |
ik vond je gewoon reageren alsof het een dom onderwerp is om een topic over te beginnen.....en dat stond me niet aan
maar dat je dom bent of het niet snapt dat bedoel ik niet, het spijt me HIER BLOEMETJE :) even goede ehm onbekenden :) |
En nou gaan we weer fijn ontopic. (y)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |