![]() |
Flirten op MSN?
ben ik nou meej bezig :cool:
heb je dat ook wellens gedaan? zo jah, met wie, kwam daar een relatie of iets wat daar op lijkt uit en wat is nou die relatie tot die persoon? |
ja wel eens jah
maar dan met echte mensen die al kende bedoel ik dan he. een keer wel maar this nu ook al weer uit. Bleek echt een compunurd te zijn oeps. leerde 'm kennen op zaterdag avond met uitgaan. Help. |
Nee.
Irl ben ik daar natuurlijk veel beter in. :cool: |
Naja wat noem je flirten. Ik ben nog wel eens wat verder gegaan op MSN dan flirten. Maar ja, heb ik wel eens gedaan. Nooit iets uit gekomen.
|
enige plek dat ik dat kan en durf :p
Maar het is niet normaal ofzo hoor voor me |
Er lopen altijd van die breezerfiguren die dan vriendin van mn nichtje blijken te zijn ofzo beetje te flirten tegen me op MSN.
Gewoon niks terugzeggen, houden ze vanzelf op. :) |
Meid, ik doe niet anders :D
|
flirten op msn vind ik nogal...
nutteloos |
Citaat:
|
Nooit :o ;)
|
Ja. En daar heb ik nu nog steeds mee :cool:
|
wel eens maar dat is meer voor de lol dan serieus
|
lol.
|
Flirten op msn is nutteloos omdat ik toch geen vreemden ga ontmoeten ofzo... ( ik vind wel iemand in rl)
|
Citaat:
|
Ow yeah. (y) :D
IRL durf ik niet eens, op msn durf ik veel brutaler te zijn. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij enkel voor stront dingen gezorgd...
Daarom doe ik het ook niet meer... Vroeger nog wel eens.. maar van fouten leer je... en ik heb mn lesje wel geleerd :) |
Citaat:
toilet is (n) |
ik heb het wel eens gedaan, met een fijne 1 night stand daarna meer niet
|
...maar wel lekker...
|
Ik doe flirten op msn ja.
2 keer is er wat van gekomen. anderen keren zijn het vriendinnen van me geworden :) |
Ik MSN vrijwel nooit en ik heb al helemaal geen zin om te flirten via MSN...... :s
|
hmmz ik kan helemaal niet flirten zelfs niet op msn
|
vink nix, je moet ieman zien als je da doet. En die via zinnetjes op de computer.......al ist wel makkelijk....
|
ja dat heb ik wel eens gedaan.. en ondertussen zat ik die gast helemaal te idealiseren en toen ik hem weer eens in het echt zag viel hij me vies tegen.. (ik kende hem via via en dacht dat het wel wat was zeg maar)
|
Citaat:
Daar is msn ook voor bedoeld toch? Vroeger bij ICQ was dat veel minder, maar al die domme dozen van tegenwoordig hebben msn, dus tsja... dan vraag je jezelf toch af: Waarom? :D |
Citaat:
|
Bijna nooit.
Af en toe. En dat eindigt altijd met hetzelfde kom je eens af :| |
Ik MSN bijna alleen om practische redenen.
|
weleens gedaan.
met mn huidige vriend heb ik ook een poos gemsn't voordat we mekaar voor t eerst gingen ontmoeten. maar of dat echt flirten was? |
Met mensen die ik ook irl ken en die ik aantrekkelijk vindt, flirt ik zeker wel op msn... met mensen die ik niet irl ken niet, daar praat ik alleen gewoon mee.
|
Jah, met een bepaalde forummer :o Hoewel het niet erg duidelijk is wat er nou serieus aan was en wat niet.
|
Citaat:
|
Ontopic:
Ik doe het soms, kan best leuk zijn. :o |
Citaat:
;) |
ja, is op zich wel grappig.
had eerst een vriend, kende ik eerst niet zo goed op msn steeds beter, werd toen heel gezellig. we hadden toen een keer afgesproken. gezoend en paar maanden verkering gehad. nu weer over. |
wrom laten mensen geen msn gesprekken zien? :o
|
So what if your kiss would kill me? Just kiss me, so I would die happy :
schat......heb je je outfit aan? Astaroth © : Heb je die minnares van je al de deur uit gewerkt? Anders gaat dat niet door, mannetje -_o Astaroth © : Ja, die heb ik aan :P So what if your kiss would kill me? Just kiss me, so I would die happy : minnares? sinds wanneer heb jij daar problemen mee? So what if your kiss would kill me? Just kiss me, so I would die happy : gister deed ze nog vrolijk mee Astaroth © : Toen was ik vergeten dat ik borsten stom vind So what if your kiss would kill me? Just kiss me, so I would die happy : ze heeft ook meer te bieden dan borsten;) So what if your kiss would kill me? Just kiss me, so I would die happy : als ik het me goed herinner schreeuwde jij het hardst gister Etc. etc. :o |
Ik denk niet dat de betreffende persoon dat erg zou waarderen :o (hoewel er erg komische dingen tussenzitten :D)
|
altijd leuk ;)
|
Welnee. :p
|
Ah, de betreffende persoon kan het schijnbaar niks schelen. In dat geval :evil:
Floggin Molly Concert (H)!! *kijkt zwoel naar beeldscherm* Astaroth © Oeh *waait met hand koelte toe* Floggin Molly Concert (H)!! *maakt je gek* Floggin Molly Concert (H)!! *doet tevens dirty talk* Astaroth © *gooit haar los* *doet unspeakable things* Floggin Molly Concert (H)!! 8krijgt rode oren van unspeakable things* Floggin Molly Concert (H)!! :$ Astaroth © *doet ze nog een keer* *** Had je je kleren nog aan dan? :D Floggin Molly Concert (H)!! een topje en een string ;) Floggin Molly Concert (H)!! leer, uiteraard Astaroth © Oeh! *krijgt warm* Floggin Molly Concert (H)!! Nou! *is heated up already* Astaroth © Nou ja, *pest met ijsklontje* Floggin Molly Concert (H)!! *smelt op huid* Floggin Molly Concert (H)!! *pakt kaars* Astaroth © Oei :D Astaroth © *wacht vol spanning* Floggin Molly Concert (H)!! *laat langzaam druppel heet kaarsenvet vallen op buik* Floggin Molly Concert (H)!! *uiteraard lig je vastgeketend aan bed* Astaroth © *doet lenige rug-omhoog-krul-acties* Floggin Molly Concert (H)!! *lacht evil uit* Astaroth © *zit nogal lastig vastgebonden* *bijt maar* :o |
Foei, de heiden die dát op z'n geweten heeft!
|
Citaat:
http://www.genmay.com/images/smilies/gay.gif |
Nee.
|
Citaat:
Life, evil fate: oei, ik kan je maar beter blokken dan Astaroth © LOL Astaroth © Nou zeg Astaroth © Je bent mijn ex niet, dus zo'n vaart zal het wel niet lopen Life, evil fate: *prays* Life, evil fate: oh god, het is al begonnen! Astaroth © Ja dat moet je dan dus niet doen he Astaroth © *grinnikt* Life, evil fate: oh god, ik zei oh god! |
Citaat:
|
wel vaak :$
maar dr komt geloof nooit iets serieus van [afspraak ofzo :p] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |