![]() |
De Klassieker: Ajax - Feyenoord.
praat hir over de wedstrijd,opstelling uitslag etc.
ik gok ditmaal(jammergenoeg) op een 2-0 zege voor ajax. |
Dit is geen klassieker meer ;)
Ik denk 3-0 voor Ajakz. |
ik hoop dat feyenoord wint, maar ik denk 3-1 voor ajax
|
4-0 en Zlatan gaat hooghouden.. ;)
|
waarom moet hier een apart topic voor geopend worden?? :s
|
Citaat:
Maar ik hoop extreem dat Feyenoord wint, maar ik denk dat Ajax het wel makkelijk wint. |
simpele overwinning ajax, ik zeg 4-1
|
Citaat:
Bij een klassieker gebeurt het altijd. |
ik vind het onzin. Voor mij is de klassieker Vitesse - Nek, mag ik daar tegen die tijd ook een topic over maken?
|
Citaat:
Nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De klassieker is een wedstrijd op zich, dan komen er emoties los, het is voor de supporters de belangrijkste wedstrijd van het jaar. De ranglijst zegt bij dit soort wedstrijden helemaal niets. Al met al denk ik dat ajax 3-1 wint, doordat het kwaliteitsverschil momenteel te groot is. Ondanks dat feijnoord met de week beter gaat spelen, komt deze testcase te vroeg.
|
3-0 hattrick zlatan
|
Citaat:
maar goed ik ga het maar niet problemen anders komt er toch een slotje op |
Citaat:
|
Ik hoop dat Feyenoord wint (een nulletje of vijf zou mooi zijn), maar ik vrees het ergste: 3-0 ajax.
Helemaal met een Sneijder in vorm is Ajax moeilijk tegen te houden. Enige hoop voor Feyenoord is volgens mij een van persie in vorm en een ono in vorm, anders is het gedaan voor Feyenoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het lastiger voor Ajax word dan gedacht, Feyenoord heeft zeker wel aardige spelers. Probleem is alleen de (mogelijke) verdediging met Swerts, van den Berg, Song en Snoyl. Nou zal Paauwe dan wel ipv Song spelen, maar dan heb je nog een subtobverdediging. Middenveld van hun is met Schreuder en Acuna ook niet geweldig, maar als hun aanvallers in vorm zijn is Feyenoord zo slecht nog niet. Toch zal Ajax met 2-1 zegevieren, en zal Feyenoord het kampioenschap al kunnen vergeten.
|
Citaat:
ik ben het gedeeltelijk met je eens,en met mogelijk de rentree van Van Haaren,kan het nog beter.Schreuder doet het de laatse tijd ook naar behoren dan heb je nog een Ono en een Paauwe die moeten sterk houden Kuyt scoord de laatste tijd ook aardig Buffel is wat uit vorm maar ik zou al sowiezo Van Wonderen naar achteren halen net als gister vd Berg niet laten spelen en Gyan op de rechtsback positie,zo moet dit de opstelling worden: --------------------------Lodewijks---------------------------------- Gyan------Van Wonderen-----------Paauwe--------Van Haaren(Snoyl) ---------------------Ono---------------Schreuder--------------------------- --------------------------------Buffel------------------------------------------ Lurling---------------------------Kuyt------------------------Van Persie---- |
Denk 3-1 voor Ajax, Feyenoord heeft dit seizoen wat kwaliteit moeten inleveren en als Feyenoord donderdag eruit vliegt zal het Rotterdamse kamp toch wel een tikkie motten verwerken.
|
3-1 voor ajax
|
Feyenoord begint net als vorig jaar stormachtig.Ajax zal 1-0 voorkomen maar ik denk tog egt dat ut 1-1 word.
|
Citaat:
jatoch |
ik denk dat het tamellijk moeilijk wordt voor ajax, aangezien de halve basis geblesseerd is en ze een loodzware wedstrijd tegen milan net achter de rug hebben
en feyenoord daarentegen leeft al weken naar deze wedstrijd toe, en speelt steeds beter dus ik ben bang dat het best een zwaar gaat tegenvallen |
ik hoop dat Feyenoord wint (kan ik alle ajacieden in mn omgeving weer even uitlachen:o)
|
Citaat:
Alleen het feit dat ze al voor Ajax zijn is al lachwekkend lijkt me. ;) |
Citaat:
|
3-2 voor Ajax (ik wou er eigenlijk 2-2 van maken, maar eentje extra voor Ajax omdat ze Sneijder hebben :p )
|
Citaat:
nee op groningen kun je trots zijn... :) |
denk niet dat het zo gemakkelijk wordt als iedereen denkt, ik vind dit meestal een wedstrijd opzich, en ookal hoop ik dat ajax wint, feyenoord heeft weldegelijk goede spelers,alleen wil het de laatste tijd niet echt lukken,das het enige, een nette 2-2 wordt het denk ik...
|
Vind het zelf ook raar maar het wordt een gelijkspel :evil:. Ik verwacht zeker wat van Kuijt, goed bezig.
Feyenoord heeft trouwens de zware uitwedstrijd tegen Teplice (op donderdag)! Dus ze hebben allebei een zwaar voor programma. Ok Milan is lastiger :p Laten we maar gewoon 1-1 zeggen. |
Herhaling van ik geloof 4 jaar geleden.
6-0! |
ik had er graag bij willen zijn in de ArenA, maar 9.04 's morgens bij de kaartverkoop zijn bleek te laat (begon om 9.00 uur) voor kaartjes..
maar goed, ajax moet dit toch wel winnen 3-1 ofzo |
Ik denk dat Feyenoord onverwachts sterk uit de bus komt, maar ik verwacht dat Ajax met Sneijder, Zlatan, en Mitea in bloedvorm, toch een flink overwicht zou moeten hebben.
Het kan minder positief uitpakken wanneer Escudé zich weer eens flink bij de neus laat nemen door bijvoorbeeld Robin van Persie, en het binnen tien minuten 0-1 zou komen te staan en Feyenoord met man en macht achter de bal zou gaan spelen. Maar uitgaande van een normale spelverhouding kan het een zwarte dag voor Feyenoord worden. Ik denk dat de uitslag van aanstaande woensdag ook wel van invloed is op de aankomende wedstrijd voor de competitie. |
Citaat:
Ajax heeft Groningen gewoonweg van de mat gespeeld. :) |
4-0 voor Feyenoord :)
en waarom: Wij hebben Dirk, Robin, Antony, Patrick, Patrick, Alfred, Kees enz. Wij zijn EEN NEDERLANDS team. We zijn in vorm, ajax is verdedigend zwak en vermoeid Feyenoord zal afstraffen :) |
Citaat:
p.s. Hoeveel spelers van jullie Nederlands Elftal spelen er eigenlijk in het Nederlands elftal? En hoeveel (oud)-Feyenoorders speelden er tegen Schotland? En hoeveel (oud)-Ajaxcieden? :D |
Ajax heeft veel meer kwaliteit dan Feyenoord en speelt ook beter de laatste tijd, het wordt 4-1( hoop ik dan:p )
|
1-0 Ajax
|
Appeltje eitje. Simpele overwinning voor Ajax. Moet wel nog even zien wie er allemaal nog geblesseerd zijn.
|
Omdat Ajax gewoon beter is en Feyenoord in een tussenjaar zit wordt het 3-1 voor Ajax.
|
mensen we zijn al 4 jaar ongeslagen in de Arena en ik denk heel errug stiekem dat er een 5e jaar aanzit te komen, ik hoop op een gelijkspelletje, maar we gaan zker proberen de winst onder de neusjes van die amsterdammetjes weg te pikke!
|
Veel hangt af vh duel van morgen tegen teplice..
ajax veel blessures mja ik denk 1-2 of 2-2 |
Feyenoord is in groeiende vorm, dus wordt het 3-2 voor de Rotterdammers.
|
Citaat:
ik help het je hopen. |
Na gister weet ik het 100% zeker.. We gaan gewoon winnen van Feyenoord.. We hebben gister ondanks het gemis van 6 belangrijke spelers redelijk gespeeld tegen Milan dus dat gaat met 9(?) helemaal goedkomen :) .. Verder speelt Feyenoord natuurlijk in Tsjechistan tegen FC Tepelski en moeten ze natuurlijk reizen enzo en dat komt ook in ons voordeel.. En Raffie is altijd goed tegen Feyenoord..
Joden.. Wij hoeven ons nergens druk over te maken :o |
Citaat:
het gaat 3-1 worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |