![]() |
Wat is je Extreemse plek waar je 't DEED
Wat is je raarste plek waar jij het deed.
|
poll.
|
anders, theater
|
Kutpoll.
|
Ik heb natuurlijk de koelste plek. Ik heb het eens in een kano gedaan. :cool:
:rolleyes: |
Nee, om eerlijk te zijn ben ik seksloos en daar best trots op! (Prolepsisch zeugma?)
|
In een zaaltje waar we na een feest bleven slapen.......tussen een boel slapende (die hopelijk ook echt sliepen maar de meeste waren wel zat genoeg) mensjes in........ :bloos:
|
op 't perron van een station
overdag |
anders.....in bed
extreem he?:p |
Ik weet niet wat anderen het raarst vinden. Op school was idd best een vreemde plek... maar op de piano ook wel (maakt zo'n lawaai :D)... of in een kleedhokje van 't zwembad (oef, dan moet je stil zijn), of in de berm tussen een autoweg en een voetbalveld (met trainende kinders) in, nouja... school staat al in de poll (rare poll trouwens) dus ik stem daar maar op.
|
lompe poll
|
Citaat:
|
anders. Namelijk in een kantoor. Overdag kunnen daar de kranten afgehaald worden door de mensen die die dingen rondbrengen.
|
Eh...in het bed van de huisbazin van een vriend. :s
|
lompe poll
weet ik veel overdag in openbaar zwembad, in huiskamer van vriendin tramhokje en bushokje, of zo? |
op het bureau van het kantoor van d'r vader :p
|
In het bos onder de bomen, tussen de spoorlijn en een riviertje in, waar allemaal eenden zwommen en bladibladibla :p
Ruktopic |
Uhm... Bed, bad, bank, aanrecht... Nog nooit buitenshuis eigenlijk, ik ben niet zo extreem.
|
Oja glad vergeten, de centifugerende wasmachine, totale aanrader, het gaat bijna vanzelf ( hmmm eigenlijk dus meer voor de luie mensen onder ons )
|
Nog nooit op school of in de bios, en ook niet in de discotheek.
Wel zo'n beetje overal in welk huis ik de kans maar krijg, en ook een keer in de trein. De treinWC was wel het ergst. Dat geluid van die rijwind door dat gat in het toiletje, de vreselijke stank, mensen die langslopen. We hebben het wel gedaan, maar zijn halverwege opgehouden. Geen aanrader. In de auto was wel leuk. Je moet wel slikken dan. Of anders het raampje opendraaien en een fikse klodder met een fraaie boog tegen de voorruit van de auto naast je laten landen, maar dat was nou ook weer zo wat... |
rare poll, maar ik heb anders gestemd, in een bootje
|
Citaat:
|
what's in a name ;)
|
Citaat:
auto zeker geen aanrader douche is toch ook wel standaard n fkcing lastig strand is zanderig en gras is wel te doen bed blijft toch nog de beste optie hoor.....! |
Citaat:
jij dan>? |
omkleedhokje bij het zwembad
|
Tijdens de les.
|
Citaat:
|
In 't ondiepe deel van het diepe bad (zwembad, dus).
|
Op het parkeerterrein van de camping en in de douche van de camping, waar iedereen ons eerlijk gezegd kon horen en waar we ook het bankje hebben gesloopt :evil:
|
Als je de achterbank van de bus en een lege coupe in de trein niet meerekend, dan zal dat wel de bios zijn ja :D
|
Op de grond. Gekker dan dat nog nooit. :p (wie verlost me?)
|
weinig opties hoor
|
Hangmat in zijn achtertuin.
|
Citaat:
|
in de bios
tweede rij van voren |
in bed. maarja, k ben nog jong he :P :)
|
Achter een kerk.
|
Citaat:
|
Lompe poll, slechte opties...
Ik heb het weleens in een open tent gedaan, enneuh...in de tuin en owja, bij een vriendin op de bank terwijl ik er nog een groep mensen in huis was, die we allemaal persoonlijk kennen :P |
Citaat:
Trouwens, ik heb er eens voor gezorgd dat twee jongeren iets met elkaar konden doen, en wel in de auto van m'n ouders ;) M'n ouders waren er niet bij hoor.. |
Citaat:
|
In het parkje. Met voorbijgangers.
|
Citaat:
midden in de huiskamer waar allemaal mensen bleven slapen, na een leuk feestje :) |
Citaat:
|
euhm, in bed...op de badkamervloer...op een luchtbed...
|
Anders namelijk, in een steegje (gangetje), strand, bos, zwembadkleedhokje, kinderboederij. :)
|
kdenk op het kantoortje van een jongerencentrum
en de backstageroom van datzelfde jongerencentrum en de wc van dat... eigenlijk is het best normaal geworden :D in dat geval is er niet zoveel extreems |
Citaat:
|
ik wou dat ik kon zeggen wat het gekst was
maar dan moet ik het toch minstens 1 keer gedaan hebben... wie zorgt dat ik hier ook iets kan antwoorden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |