![]() |
Een biertje om de dag mee te beginnen
Gegroet mensen,
Zijn er hier mensen die, de dag beginnen met alcohol om je gewoon lekker te voelen? En dan bedoel ik gewoon op een normale school/werkdag? |
nee, wel meteen als ik thuis kwam. nu niet meer overigens..
|
nee ik doe het met een jointje... ik ben van me zelf heel erg actief ook zodra ik net ben opgestaan...en ja ik ken daar pillekes voor krijgen maar daar hou ik nie van...(niet meer,hihi)dus voor mij smorgens een jointje en ik begin mn dag wat rustiger en overzichtelijker
|
gewoon als ik trek heb in een biertje en het er is, dan zeker
|
nee, sochends heb ik geen zin in bier, smiddags wel, maar neem ik niet, want geen geld en geen zin om alcoholist te worden.
|
ik smoke meestal een lekker jointje s'ochtens :)
|
Ik drink of rook pas iets na school, en na mn huiswerk.
|
Als ik er zin in heb ja..als ik er geen zin in heb nee.. ligt maar net aan me bui.. maar ik denk dat t niet zo heel snel zal gebeuren.. eerder een jointje:)
|
Zit er nu wel hard over na de denken :p
nee, normaal drink ik eigenlijk nooit 's ochtends (ook vrijwel niet 's middags btw) |
Bier neh, heel soms een glaasje whiskey of vodka om wakker te worden.
|
drink geen alkohol, maar een blowtje 's ochtends von ik wel lekker, maar nu doek da niet meer (zo vaak)
|
Nope, ook geen behoefte aan :|
Ik verslaap me chronisch, dus tijd voor een biertje heb ik sowieso niet ;) |
Tuurlijk, een flink glas whiskey elke ochtend, daarna voel ik me goed voor een uurtje, en daarna ben ik toe aan het volgende glas (y)
|
biertje smorgens gaat er goed in maar ik doe dat alleen op festivals en vakanties en carnaval en dat soort dingen.
smorgens voor school vind ik echt ziek |
meestal een blowtje voor school roken.. :p
|
elk weekend koop ik 's morgens enkele blikjes bier voor de trein/tram rit naar mijn ouders. de eerste blaast soms je buik wel op maar het smaakt me echt goed.
vroeger deed ik het veel meer. een biertje als ontbijt. :D |
bier is mijn anti kater middel. effe doorzetten maar daarna werkt het kei goed
|
Citaat:
|
Citaat:
óf voor schooltijd :p |
allebei, want dafrostyone is :cool:
|
Citaat:
|
van allebij een beetje :p
|
Dat heb ik in de vakantie wel eens een tijdje gedaan, maar na een tijdje ga je je toch beroerd voelen. Gelukkig had ik toen geen college. Je merkt dat als dat ene biertje zakt je nog een tweede wilt, en een derde, enzovoorts.
Het is vast stoer om het een keer te proberen, maar als je het echt dag-in-dag-uit doet, gaat je leven er onder lijden. In mijn geval had ik gelukkig de vakantie om het uit te proberen :D |
als ik naar school/werk moet niet...dan rook ik liver een jointje ipv een biertje...maar in de vakantie en op festivals enzo wel om de kater weg te drinken het is en blijft het beste antikater middel samen met een hasjjointje
|
Niet als ik moet werken, in het weekend soms wel maar ligt er maar net aan, of in de vakantie.
|
Beer for breakfast..soms :s
|
Citaat:
|
ik drink eigenlijk alleen in het weekend nooit door de week maar een katermiddel een biertje in de ochtend werkt perfect
|
Citaat:
|
Citaat:
voor/tijdens/na schooltijd :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |