![]() |
Help Mn Wimper is net beetje afgebrand
mn aansteker heeft een stuk van me wimpers afgebrand :S nu ben ik beetje bang.. groeit dat nog trug? worden ze wel weer lang en hoe lang duurd dat ?
ik hoop dat ieamnd t weet.. .en helpt t als je er iets van bodylotion op doet? dank je! |
haha
sorry, ik moet ff heel hard lachen :p. ja, dat groeit wel weer aan, je leeft, hoor! nouja, sterkte ermee. en je krijgt je mooie wimpers weer gewoon terug, gewoon even afwachten. |
Ja ze groeien wel weer redelijk snel aan, en waarom zou je in godsnaam bodylotion op je wimper gaan smeren??? dan komt het alleen maar in je ogen en dat is niet de bedoeling.
en hou voortaan aanstekers uit je gezicht :) |
t was de hoge stand :s ikdacht dan worden ze beetje minder droog :bloos:
|
hahaha jij bent echt....<censuur>
come on....beetje langer nadenken he... |
Ik heb vroeger een keer mn wimper afgeknipt... :D
|
Oh, dat is binnen een maand weer aangegroeid, maak je maar geen zorgen...
|
Citaat:
|
Roken: dood- en doodzonde.
|
Minder droog van een aansteker ? Waar heb je het over ?
Ja, ze groeien weer aan. Nee, bodylotion heeft geen enkele zin, daar gaan ze niet sneller door groeien en het prikt alleen maar in je oog. Hoe haal je het trouwens in je domme kop een aansteker in de buurt van je oog te houden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat 'minder droog' zal wel te maken hebben met het feit dat ze bodylotion op haar wimpers wou gaan smeren (dacht waarschijnlijk dat haar wimpers daar minder droog van zouden worden...) ;) :p
En verder, ja, wimpers groeien gewoon weer aan. |
Citaat:
|
je bent echt niet goed snik als je een aansteker bij je ogen houdt. Hoe snel je je mascara (of wat anders) ook opgedroogd wil hebben...
|
wahahahaa *dikke lol hier* :D
|
Als je je winpers minder droog wil hebben moet je gewoon ff naar een drogist gaan en daar iets van die sjit kopen.
Kost wel wa geld maar ja beter dan dat je da vlam in jezelf zet!! Hahah sorry :bloos: had ut wel willen zien :D |
Citaat:
Worden ze als je er bodylotion op zou smeren, uilskuiken :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |