![]() |
Blowen is tegenwoordig al de gewoonste zaak van de wereld. waar/nietwaar?
ik heb zelf nog nooit geblowt, maar door mijn collega's (ik werk bij ah) krijg ik sterk de indruk dat het al heel normaal is om te blowen
tuurlijk, ik ben de laatste die er wat van zegt, maar is het nu al normaal of niet?! of ja, normaal, het is niet schadelijk.. is het nou eigenlijk duur? (ik = niesgierug :P ) |
blowen wordt door de maatschappij behoorlijk geaccepteerd, dus waar. en of het duur is? ja en nee. het is duur, maar veel goedkoper dan andere drugs.
|
Ja het schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn, maar ik vind het niet echt normaal. Zelfs mensen in mijn vriendenkring blowen nu, van wie ik het nooit had verwacht! Zelf heb ik nog nooit geblowd en ben dat ook zeker niet van plan:)
|
not true....het is niet gewoonste zaak van de wereld, maar het is aardig op gang om geaccepteerd te wordend oor iedereen. door veel word dat al gedaan...als het de gewonste zaak van de wereld was geweest zou er toch anders mee omgegeaan worden door politie en andere...
|
mwa onder de jeugd is het zeker wel voort normaal,
alleen de iets oudere generatie is er nog niet zo aan gewent maar ja dat ebt langzaam weg heb ik het gevoel. duur is het niet vind ik als ik een avond aan de pils ga ben ik heel wat meer kwijt 1 gram is rond de 5 euro en daar draai je 2 goeie joints uit. |
Ik denk dat het wel waar is. Ik zie steeds meer mensen blowen. Van mensen waar ik het niet had verwacht blijken nu ook in eens te blowen.
Ik denk dat mensen blowen zien als een echt genotsmiddel en niet meer als 'Drugs'. Dit is ook niet echt een goede zaak want veel jongere kinderen gaan er sneller aan beginnen en dat is nooit goed.(n) (n) |
mijn ouders maken me af als ze weten dat ik blow
|
Tis redelijk normaal geworden..
Mijn ouders zouden het niet super erg vinden als ik het deed. ze zouden er niet blij mee zijn.. maja... En of het duur is.. tjah.. Voor portie paddo's (is echt super) betaal je 25 gulden (11.40 euro) voor 2 gram weed ben je dat ook kwijt. De trip met paddo's is groter en heftiger. de risico's zijn ook groter :) dus weed is eigenlijk best wel duur jah .. |
tis gewoon net weer ff gechoked bloemetjes geplukt:D :p
|
volgens mij verschilt dat van persoon tot persoon, voor mij is het niet zo speciaal meer, het is gewoon erbij gaan horen.
|
Citaat:
|
ik zie het net als roken, als ik op school me lui praat dan is het niet vreemd als je blowd duzz
|
Hangt ervanaf met wat voor mensen je omgaat... wat voor vrienden je hebt... mijn ouders vinden het normaal ja... ze weten dat ik het doe... en ze accepteren het ook, hebben het vroeger zelf gedaan ook (mijn vader iig, mijn moeder weinig tot niet)
|
ja het is normaal en of het duur is ligt eraan hoeveel je blowt...( oeh intelligent!)
|
Ik vind t niet normaal maja..
|
Citaat:
|
hier is t al redelijk normaal en dat vind ik weer niet normaal:o
|
wie blowt er tegen woordig nou niet?
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
ik heb mijn tante laatst voor het eerst een trek van een joint laten nemen.. :eek:
|
ut hangt af met wie je omgaat, veel mensen in men vriendenkring blowen wel, ik zelf ook, maart worden er steeds meer, zelf mensen uit de brugklas :eek: dat vinnik wel best belachelijk omdat ze het 9vd 10 keer doen om erbij te horen
mijn ouders weten het wel, ik heb ook wel eens met men vader geblowd eerst vonden ze me te jong maar nu accepteren ze het wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mjah.. in mijn omgeving/vriendenclub is t wel normaal, jah
3 van me beste vriendinne blowe, en ik ook en nog een hoop vriende blowe ook.. |
Citaat:
jah, wat denk je als je 3 bent ;) |
Blowen is gewoon nie goed voor je lichaam.
|
Citaat:
maar niet extreem slecht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |