![]() |
[puzzel] deel II
vervolg :)
|
Kan iemand mij even pm'en over 2.1? Ik snap dat het steden zijn enz, maar ik kom gewoon echt niet op het antwoord.
|
De stippen vormen A-Z oftewel het alfabet.
En nou verder gaan met het alfabet en de rode stippen. |
YPrue, ik kreeg net van bloompje pm over 2.5, k stuur m even door, dus check je PM :)
|
Citaat:
|
Citaat:
(alles bij elkaar) |
Citaat:
oo nu heb ik m :D |
PM mij ff het antwoord van 2.6
|
Citaat:
26 stippen + het alfabet. elke stip zou dus zijn eigen letter kunnen hebben. En rode letters springen er dan uit. Nou heb ik het bijna letterlijk gezegd, dus o wee als je het nog niet weet :D |
Citaat:
|
@t Gatara
nou mag je mij helpen, want ik weet 3.5 dus echt niet! |
Citaat:
|
wie kan mij het antwoord van 1.7 PMen, ik heb het op alle mogelijk manieren gespeld, maar blijkbaar nog steeds niet goed
|
tips voor 2.7!
|
Wil iemand ff 2.3 PMen?
|
7.7 iemand? :o
|
Citaat:
Iets in de trand van: iemand had wel mogen vertellen dat het in spiegelbeeld is geschreven. Nou klopt dit niet helemaal, maar ga dus wel eens anders kijken naar de schrijfrichting/manier. En verder veel streepjes toevoegen en proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar misschien kom je verder met dit topic. Die gaat speciaal over opgave 7.7 :) |
Citaat:
|
staan de woorden in 2.4 in de goede volgorde?
|
2.8 hellup!
|
Citaat:
maar de logica snap ik totaal niet. heb zomaar vanalles uit zitten proberen... moet ik hem pm'en of wil je zelf proberen? |
Citaat:
|
Grr...
Buiten dat het een verslavend spel is, wekt het ook nog eens frustraties op: ik wéét gewoon dat ik dichtbij de oplossing zit en ik kan er maar niet achter komen :mad: Geen idee wat er fout is aan mijn oplossing, en toch schijnt ie fout te zijn :( Stom spel :P |
Citaat:
|
Citaat:
Jij weet het antwoord ondertussen ook nog niet? :( |
Citaat:
*denkt hard na* |
Citaat:
|
Iemand een hint voor 2.8? (A)
*kijkt hoopvol* |
Citaat:
|
39135 is het niet, 33135 ook niet, wat dan?? :mad:
|
Citaat:
K snap er niks meer van :( |
Citaat:
verschuif constant een stokje. teken het na op een blaadje, zodat je zeker weet dat je het goed doet. |
Citaat:
|
Citaat:
Welke wordt er in het begin verplaatst en welke kant op? Ga daar mee verder en verplaats hem nog een stukje. |
Citaat:
Jan woont in Tilburg :cool: |
Dat doe ik al de hele tijd, maar ik kom er maar niet uit... :(
|
Citaat:
maar dan kom je toch hierop uit:
Spoiler
Ik snap er echt niks meer van :'( Kheb al hele a4tjes volgetekend, maar er komt niks uit :( |
Citaat:
|
Okee...
Dankzij linda is 2.8 opgelost, bedankt :) En nu ga ik naar bed, morgen vul ik het antwoord in en dan begin ik aan 3, anders blijf ik heel de nacht bezig :) Tot morgen :) |
Leuk dat ik hem nu ook weet..... :(
Niet dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg! Toen ik 3.1 las, viel ik bijna flauw... :eek: Dat zijn nou juist die opgaves die ik het allermeeste haat.... :o :mad:
|
Is dit trouwens weer een nieuwe versie?
|
Citaat:
Ik kom gvd niet uit 3.1, zit nu al 2 uur in het studiehuis en het wil maar niet lukken :mad: |
3.1. is niet zo lastig, goed lezen, de dingen opschrijven die je weet en dan een bepaald getal nemen en gaan rekenen
niemand is ouder dan 40 :) |
Citaat:
Begin ik goed als ik alle getallen tussen 4 en 40 ofzo probeer voor de jongste zoon? :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |