![]() |
misselijk (+ hoofdpijn)
Ik had er al eens eerder een topic over geopend, maar goed...ik ben nu ontzettend misselijk en ik heb hoofdpijn. Ik heb al een pijnstiller ingenomen, hielp wel iets, maar niet volledig. Ik was misselijk, vaak is dat een teken dat ik iets moet eten, dus dat deed ik om 17.00uur ipv om 18.00uur...'t is toen 10 minuten weg geweest, maar daarna kwam het weer (en erger) terug. Dus heb ik later nog wat gegeten...dat hielp ook ietsje, maar weg ik het nog steeds niet... Ik ben vooral erg misselijk, maar 'k heb dus ook hoofdpijn (beetje als of ik een strakke band om m'n hoofd heb oid), als ik m'n hoofd omdraai dan wordt de misselijkheid erger...verder is m'n nek een beetje stijf (kan wel m'n kin op m'n borst leggen)... Iemand die het herkend of een idee heeft wat het kan zijn (wees gerust, ik zoek geen diagnose en ik ben ook niet bang dat ik weet ik het wat heb, ben alleen benieuwd wat ik eventueel kan doen om van dit rotgevoel af te komen).
|
Citaat:
(goh wat een prachtadives :evil: ) |
Citaat:
|
Citaat:
@FoL: Wanneer het doordeweeks overdag was geweest, dan had ik dat ook zeker gedaan, zondagavond wordt dat wat lastiger. Maar dank je wel, voor je bijzonder nuttige bijdrage. |
Ik heb het ook wel eens. Dat ik té lang hoofdpijn heb, en dat ik dan misselijk word van de pijn (of zo lijkt het)
Ik ga dan meestal slapen en water drinken :o |
Citaat:
Slapen ga ik zo ook maar doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klinkt als een beetje grieperig / verkouden zijn gewoon uitzieken en evt een teiltje lang je bed ik bedoel je moet je niet zon zorgen maken waarschijnlijk gaat het vanzelf over en als het over een week niet over is ga je naar de huisarts |
Citaat:
|
Citaat:
Maar iig bedankt allemaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |