![]() |
Nationale gezondheids test
wat had jij ?
ikke 7.5 |
Ik wist niet eens dat het kwam...dus ook niet mee gedaan.
[edit]Net dat ding op internet maar ff gemaakt: 8[/edit] |
Citaat:
wat 'n blamage 8 trouwens |
Ik had een 6.4
|
7
|
8.8 :d
|
Citaat:
:D :D :D :D |
4,8 :(
|
een 8 :cool:
|
Waar kan je die test doen???
|
Citaat:
|
|
8.4 :d
|
Ik had een 7,6... en mensen die tussen de 8 en de 10 hadden, waren allemaal 'gezondheidfreaks'... slaat natuurlijk nergens op :)
|
ik had een tien (maar niet alle 150 punten)... niet eerlijk ingevuld, maar geprobeerd zon hoog mogelijk cijfer te halen :D
|
7.2
Niet dat ik dat snap, want ik zit vaak in een ruimte waar mensen roken, beweeg weinig en meer van die dingen, maar ja :confused: |
Ik had een 8.6
en dat terwijl ik niet eens zo ontzettend gezond leef :D |
7.6
|
8
Had ik niet verwacht. :o |
Een 8...
|
7.5 :)
|
8.4 :eek:
|
Citaat:
Ik ben nu ruim een jaar ziek, ben dus bijna altijd ziek thuis en sport nooit, want dat kan ik niet. Dus heb alles ook zo ingevuld. Heb ik een 7.6 ! Dat kan toch niet.. 'U leeft gezond en kunt af en toe ook eens uit de band springen. Dat is prima! U let goed op uw voeding en u zorgt voor voldoende beweging.' :rolleyes: |
Ik ga hem zo nog even maken, denk dat ik een 6je haal.
Die blonde die haar handen niet gewassen had nadat ze naar de wc was geweest was mijn nicht :D |
Citaat:
|
8,5 :eek: Maar een aantal vragen kon ik helemaal niet invullen eigenlijk... :rolleyes:
|
7,6
|
7.5, vind ik nog vrij hoog eigenlijk
|
Een 8, maar sommige vragen waren nogal... mja... raar...
|
8,6 :)
|
Citaat:
|
een 9,2 :eek:
|
6.4 :eek:
|
7,2
er klopt nix van :o ze vragen van die stomme dingen...pfff. vaak is het geen van de antwoorden die je mag kiezen... en dat van die gewichten vind ik stom, tsk. "U let goed op uw voeding" Oh? :o :nono: |
had geen behoefte om te kijken, al die suffe tests op tv...
|
7.8
|
8.2
helft van de vragen KAN ik niet eens invullen |
8.5 :)
ben niet echt een gezondheidsfreak hoor, ik sport (veel in vergelijking met de rest van de wereld blijkbaar), sex veel en ik zit lekker in me vel :) that's all that matters :) |
wow 6,4! had ik niet verwacht :)
|
6,8
|
8,4
|
Ik had een 7.6 :)
|
8,6 :)
|
Wat een onzinnige kuttest, die vragen staan grotendeels in geen enkele relatie tot de gezondheid. tijdverspilling.
|
7.6
|
Citaat:
Ik heb ook zo'n verhaal. Ik heb al 2 jaar een vermoeidheidsziekte, beweeg/sport dus ook niet veel en zo. Ik haal toch een 8.2. Op zich leef ik wel gezond, ik eet gezond, rook niet, etc maar toch. Een 8.2 is wel erg hoog als je bedenkt dat ik helemaal niet gezond ben...'U let goed op uw voeding en u zorgt voor voldoende beweging' :s |
6,6
|
7.6
|
8.2, zelfde als vorig jaar...
|
yeaaah ik had een 8.8! haha
:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |