![]() |
Kalverliefde (dit is het mooie gedicht)
Neeee, laat me niet in de steek
Het is voorbij, je bent te laat laat me met rust Neeee, laat me het alsjeblieft uitleggen het was als Perseus en Persefone al die tijd loop je achter me aan maar ik geloofde het niet en keek om, het spijt me Het was de allerlaatste keer, ik weet niet wat ik wil, maar dit wil ik niet ik hou ermee op, ik wil niet meer Neeee, geef het alsjeblieft nog een kans ik weet dat ik je soms heb pijngedaan, maar het was alleen, omdat ik je lief had, omdat ik je lief heb Daar kom je dan een beetje laat meer Je laat er nooit iets van merken Maar... Ik ga nu weg, vaarwel (...) Het spijt me, ik mis je, ik weet niet wat ik wil, maar bel me alsjeblieft Hey, hoe voel je je? Hey, ik voel me als het weer het regent en het is bewolkt Ooh, laat mij jouw paraplu zijn tegen de regen of de zon die tegen de wolken strijdt En anders de gordijnen voor je ramen, de kaarsjes in je kamer Zodat het weer van buiten geen invloed heeft op jou Ik weet het niet, het klinkt zo eng... Hoe heet je eigenlijk? |
Heel zwaar en donker gedicht, wel mooi!
Ik zal hem waarschijnlijk nog een paar keer moeten lezen om hem helemaal te begrijpen, maar toch respect to the writer. |
respect dat je hem helemaal hebt gelezen
ik ben heel erg benieuwd wat je vind van mijn gedicht 'uit de grond van mijn hart' zou je die willen lezen? de link is deze: |
Citaat:
Ik vind het niet zo'n mooi gedicht, sorry. Het loopt niet mooi. |
Citaat:
Toch bedankt voor je reactie, en nee, het was niet orpheus en Eurydice. Zij kwam uit een boom en Orpheus verleidde haar met zijn harp. Toen zij weg was ging hij met zijn harp verwoestende muziek maken en later liet hij zich verbrandden op de brandstapel. Maar er kwam geen harp voor bij Perseus en Persefone, laat staan de rest. |
hey,
nee, ik vind vooral het begin niet mooi. Ik weet ook niet precies waarom, ik heb er ook geen verstand van. Ik snap het verband tussen het deel voor (...) en erna ook niet helemaal. Volgens mij is het toch echt Orpheus en Eurydice :p, maar daar hebben we het al over gehad. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |