![]() |
Iron Maiden op the box?
Ik hoor net van een vriend via MSN dat op 3 December(woensdag) de hele avond Iron Maiden ipv On the Roxx zou zijn.
Op de site stond er helaas niks over. Hij had het van een reclame. Iemand die er meer over weet? Wat ze zoal gaan uitzenden? Ik kijk toch wel denk ik, maar misschien moet ik ff wat videobanden inslaan :D |
nee, de box is hier afgeschaft :(
|
ben benieuwd.. maar die clips van hun zijn iig niet echt super
|
Citaat:
Maar Angel and the Gambler ziet er wel leuk uit. En Holy Smoke is een van de beste clips ooit :D |
gaat me toch niet om de clips :p, xie liever live optreden ofzow... (dvd van rock in rio is vet :evil: )
|
Citaat:
Maar die computer geanimeerde dingen zijn zwaar kut. |
rainmaker wordt zonder van die computeranimatie shit :-)
(dod cover zuigt ook zo zwaar :P) |
een hele avond iron maiden?
omg.. waar gaat dat heen met de wereld. :( |
goeie kant op :p
|
naast trance/dance, r&b en andere biobak muziek nu ook teveel ruimte voor iron maiden. wat stom :-/
|
Citaat:
|
Campy? Wat houdt dat in?
Op zich is de DoD niet zo'n slechte cover, alleen de uitvoering is rampzalig imo :/ Trouwens, die Camp Chaos vid's die op de dvd staan zijn echt slecht ;) IS er btw ruzie tussen Maiden en Lars Ulrich ofzo? In de Camp Chaos versie van Aces High zitten ze namelijk met z'n allen in een engelse bommenwerper en schieten ze Nazi vliegtuige neer. Aan het eind zie je weer dat zo'n nazi vliegtuig neergeschoten wordt en zie je Lars Ulrich(met nota bene een bordje erbij als ik het goed herinner) uit dat vliegtuig komen :s De speciale versie van Man on the Edge is wel enorm ruig. De hele clip bestaat uit alleen maar stukjes uit oude jaren '20 of '30 of '40 films zoals Laurel&Hardy en Charly Chaplin. En die stukjes passen best goed bij de tekst :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
gatverdamme, alsof iemand de hele avond naar een stel 50-ers in tijgerleggings zou willen kijken?
|
Citaat:
|
Citaat:
hehehehehe :) Ik moet ineens denken aan love fist in vice city :D |
Citaat:
beter dan al die emocore van je enzo ;) |
Citaat:
moet je zeggen met je nu-metalconcerten :D :p ontopic: ik denk niet dat ik dat trek, een hele avond maiden ;) Een nummer oke, een hele avond.... laaaaaatmaar :p |
had ik dan maar de box.
eens ECHT wat goeds op tv :( |
Citaat:
|
Citaat:
:p Jullie kunnen me allemaal wat ;) Ik heb et niet op hoge cleane zang :) En tuurlijk is iron maiden een goede band, maar absoluut niet mijn ding. Ja jan, je leest het goed ;) |
beste metalband ooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|