Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   ontstoken eikel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=67113)

StenenHart 24-04-2002 16:33

ontstoken eikel

de rand van mijn eikel is ontstoken en dat is verschrikkelijk pijnlijk met ik hiervoor naar de huisart, moet ik gewoon 1 x bikkelen en (hardhandig) schoonmaken of is dr een middel die ik gewoon bij de apotheek daarvoor kan halen>?? (Zo ja welke)

Alvast Bedankt

Danique 24-04-2002 16:41

kzou eerst maar eens naar de huisarts gaan voordat je zelf van alles probeert want strax maak jehet erger...

nepenthe molasses 24-04-2002 16:41

Ja daar moet je zeker mee naar de huisarts.
Voor zover ik weet moet iemand met een ontstoken eikel besneden worden...

StenenHart 24-04-2002 16:47

Citaat:

nepenthe molasses schreef:
Ja daar moet je zeker mee naar de huisarts.
Voor zover ik weet moet iemand met een ontstoken eikel besneden worden...

maar daar is die ontsteking niet mee weg en met me voorhuid is nix mis die kan ik gewoon naar achter "schuiven"

chatfreak2002 24-04-2002 17:22

lichaam en gezondheid?

Roelade 24-04-2002 18:37

gek he?

Snufje 24-04-2002 19:35

Langs de huisarts is echt het beste. Die kan vaststellen wat er nou eigenlijk mankeert..

Oen 25-04-2002 17:32

Ga ff naar de huisarts, en daarvoor maak je het ff goed schoon, is ook niet al te prettig voor je dokter als je niet schoon bent lijkt me.

rabecca 26-04-2002 00:02

Mijn broertje heeft het ook gehad en die moest van de huisarts
`s avonds zijn tja hoe moet ik het noemen.....piemel in een beker met gekookt (en afgekoelt natuurlijk) water en jodium hangen.
Toen ging het vanzelf over..

WuTangClan 29-04-2002 19:41

Citaat:

rabecca schreef:
Mijn broertje heeft het ook gehad en die moest van de huisarts
`s avonds zijn tja hoe moet ik het noemen.....piemel in een beker met gekookt (en afgekoelt natuurlijk) water en jodium hangen.
Toen ging het vanzelf over..

Helpt jodium echt?
dat is toch meer iets dat je in de keuken gebruikt of ergens anders

mathfreak 29-04-2002 22:02

Citaat:

WuTangClan schreef:

Helpt jodium echt?
dat is toch meer iets dat je in de keuken gebruikt of ergens anders

Jodium wordt vaak in alcohol opgelost (een oplossing die jodiumtinctuur wordt genoemd) om zo wonden en dergelijke te kunnen ontsmetten. Voor zover ik weet wordt jodium niet in de keuken gebruikt. Het is wel zo dat aan keukenzout vaak jodium (in de vorm van natriumjodide, een verbinding van natrium en jodium) wordt toegevoegd om struma, een vergroting van de schildklier ten gevolge van jodiumgebrek, te voorkomen.

WuTangClan 29-04-2002 22:13

ik gebruik jodium om bommen mee te maken ...
gewoon die dingen die een hele harde knal geven zoals van melk jodium en zout en bruis tabletten..
dat alelmala in een flesje en schudden maar mara zorg dat je het dop erop draait en zo ver mogelijk gooit:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.