![]() |
doen jullie weleens bordspelletjes?
doen jullie weleens
bordspelletjes? ik doe het soms dan doe ik levensweg of domino en welke jullie? |
Bijna nooit meer, vroeger nog wel eens levensweg
|
Vroeger heel veel, tegenwoordig bijna nooit meer.
|
Risk, wereld veroveraar. :evil:
|
Bijna nooit.
|
ja, kolonisten
|
Monopoly :)
|
Vroeger wou ik dat altijd doen maar ze wilden nooit meespelen dus hoeft het niet meer :(
|
ik schaak nog wel eens met mijn paps :o
en met kerst of sinterklaas of andere verplichte gezelligheidsavonden wel risk of monopoly of levensweg ofzo |
jah
|
Heel erg zelden wel eens op zondagavond met mijn grootouders. :D
|
Soms, alleen als ik me echt verveel. Monopoly, stratego, levensweg, mastermind, verder hebben we weinig leuke spellen.
|
Op oudejaarsavond scrabble
|
Citaat:
|
neuh, niet zo vaak, ik hou er niet zo van.
mijn zusje en mama wel, die spelen vaak monopoly... wat ik wel leuk vind trouwens is Cluedo, dat is echt cool :cool: en triviant vind ik ook wel leuk... (en het bierspel :p) maar ik hou er niet zo van. |
heel af en toe
erigenlijk nauwelijks |
Jah, 'k deed wel 's kolonisten van catan, maar dat doe ik nu ook nie meer...
Weet iemand hoe het komt dat niemand meer bordspellen doet? |
jah, dat doe ik wel eens. Welke verschilt.
|
Nee, echt nooit.
Hoewel, meestal op oudejaarsavond Scrabble... verplichte "gezelligheid". :p |
nee nooit
|
Ganzebord rocks. :cool:
|
Scrabble. Laatst met (ex-)huisgenoten.
En Kolonisten van Catan natuurlijk. |
Lang geleden
|
Nee eigenlijk niet meer. De enige gezelschapspellen die ik de laatste jaren over het algemeen alleen maar nog heb gespeeld zijn kaarten en rummikub :D
|
In de Uitwijk speelden we af en toe nog wel eens Kolonisten en Trivial Pursuit (en Kwartet, maar dat is geen bordspel).
|
Zelden, maar als ik het speel, zijn het meestal Monopoly, Mens erger je niet en Levensweg (ik krijg altijd superveel kinderen... :D ).
|
Kolonisten, Triviant en Party&Co
|
Ja, disney monopoly, Disney Trivia en Triviant
|
Heel af en toe.
Als we spelen dan vaak Monopoly en Kolonisten van Catan :o |
Stratego en monopoly.
|
Risk of Kolonisten met een krat bier, peuken en een zak chips en met je maten lekker samenzweren en/of verraden (y)
|
Zeker weten (y) Kolonisten van Catan natuurlijk :D Soms ook nog wel Risk ofzo. Vroeger deden we altijd Monopolie: we hebben dat spel uit 4 landen ofzo :o
|
Nu bijna nooit meer, vroeger nog al eens Goudzoekers, Hotel en Monopoly.
|
Cluedo, of scrabble ofzo. Monopoly of Levensweg soms, maar ik begin er al niet eens meer aan: het duurt veel te lang, en bij monopoly is toch alles in het eerste rondje al beslist. :( En nooit in mijn voordeel.
|
doe best vaak spelletjes, niet allemaal bord, dat niet.
-yatzee -risk :cool: alleen missen we vaak 1 medespeler -monopoly -mens erger je niet :p -wie is het (dan verveel ik me welheel erg hoor...) |
kolonisten
cludeo Lotr levensweg maar we spelen opzig eigenlijk niet zo heel veel |
jaaaaa, ik heb laatste LOTR risk gekocht; echt grappig, verder af en toe monopoly en triviant
|
Nah, zelden.
Vroeger nog weleens Rummikub met mijn ouders op zondagmiddag (hoor ik daar iemand heel hard "Burgerlijk!" roepen?) maar dat is ook al niet meer voorgekomen sinds het jaar nul. |
Citaat:
Dat had ik nou ook altijd! ik speelde altijd tegen mezelf :cool: Ik ben ik ben ik ben ik ben Ik won altijd :cool: |
Eh...schaken :) af en toe een toernooitje, voor de $$$ :p
|
Kolonisten heb ik ook nog ergens liggen. :o
|
Citaat:
|
Ook geen bordspel maar wel heel verslavend: vier-op-een-rij. En reversi.
|
tegenwoordig niet meer.
vroeger scrabbelde ik nog wel eens met oma :bloos: |
Citaat:
|
ik deed vroeger nog wel is risk.
|
Backgammon :)
|
Risk
|
idd met kerst, en als ik wat doe is het monopoly, dammen of cluedo ofzo
|
schaken, maar mijn vriend wint altijd, en ik kan niet tegen mijn verlies ( hij heeft altijd zo'n extreem gemeen/geniepig giecheltje als hij wint en dan kan ik hem de hersens wel inslaan)
LOTR risk, alleen had de rest van de familie daar niet genoeg geduld voor :( met mijn pa deed ik altijd Boggle, was altijd leuk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |