![]() |
Ryan Adams - Rock 'n Roll
yeah. het nieuwe album van ryan adams klinkt heerlijk. wat vinden jullie er van ?
downloadtips: this is it note to self: don't die luminol 1974 |
ik moet zowel R&R als love is hell pt. 1 nog beluisteren
ben wel benieuwd naar zijn versie van wonderwall |
ohh, de liedjes zijn klaar en ik zal ze eens beluisteren als ik zo uit m'n hysterische b&sbui ben ;)
en dan m'n mening geven, ha |
Ik vind rock n roll toch niet alles, de liedjes zitten wel leuk in mekaar leuke melodietjes enzo. Maar hij ist och op zijn best in liedjes als come pick me up, la cienega just smiled enzo. Live waren de liejdes wel leuk. Love is hell daarentegen is super..
|
Citaat:
|
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
|
|
Citaat:
Maar goed, das persoonlijk. Ik moet ook zeggen dat ik Rock 'n' Roll in het begin niet zo goed vond, maar na zijn optreden in paradiso wel. Op de een of andere manier begreep ik daarna pas wat hij met de nummers bedoelde, hoe hij ze over wilde brengen. Verder vind ik Love is hell pt. 1 toch een stuk beter dan RnR. In een woord geniaal, behalve "Cauterwall" (als ik het zo nu goed schrijf), want dat is een beetje een slippertje. Ik wacht met smart op pt. 2. |
mijn downloaddingetjes zijn allemaal mislukt?
dus heb nog steeds niet hips er over te zeggen. hm |
Citaat:
|
ik moet wel zeggen dat de liedjes van rock n roll, hoe afgezaagd ze ook zijn, wel de hele tijd in je hoofd zitten. En een eigenschap van een goed lied is ook wel de catchy-heid, dus jaa.
|
Citaat:
|
op zijn site zijn de liedjes van love is hell pt.2 al te beluisteren. En als je op music klikt en dan rechts van de tracklisting met je muis gaat staan, kun je 3 b-sides luisteren, zijn enigzins verstopt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |