![]() |
MzsteriaX voor beginners (2.x)
Na het succes van het topic over deel 1..
nu deel 2 vragen en antwoorden over 2.x van MzsteriaX dus :D laten we beginnen bij 2.1 ;) en nog een keer de link |
Leuk leuk leuk leuk leuk
kan ik nog meer tips geven :D |
De eerste topic is niet eens vol, dan kan je het net zo goed daarin stoppen.
|
feest!
ik ben alleen al bij 2.7 maar daar kom ik niet uit.. ik weet niet meer wat 2.1 was.. maar anders wil ik er graag tips over geven :) |
Citaat:
Dit gaat over 2.x Zo blijft het overzichterlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is MzsteriaX? :confused:
|
Citaat:
|
okee.. weet er iemand dan het antwoord op 2.1 aangezien dit het topic over 2.x is
|
Hebben we ook een link naar deze versie?
|
mensen.. antwoord ajb :p
kword gek van die puzzel |
Gefeliciteerd, deel1 voorbij. O, wat is er nu weer gebeurd? In sommige stukken tekst zijn openingen gevallen, duidelijk te zien in het onderstaande letterraster.
Vul in de drie letters + 1. L C P I ? T C K Y C V E ? L C S C D C M ? C C R N dit is de opgave iig :confused: |
De kantine gaat toch niet alleen maar over mzsteriax... D'r staan nu 4 topics (eentje gesloten), beetje overdreven. Als je nou gewoon de twee grote topics doorleest zul je zat aanwijzingen vinden, ook voor deel 1 en 2. En als je d'r dan nog niet uitkomt kun je altijd nog vragen naar meer hints.
|
Citaat:
ehm, ik zal je een hint geven; het zijn plaatsnamen.... |
ik snap het al.. de c's zijn o's...
maar dan.. dat + 1.. hoe doe ik dat? |
Citaat:
ik zag het gelijk..maar toen :confused: dus eigenlijk: maar nu :D k hoop alleen dat de forumbazen het niet eens zijn met linda85 want die eerste twee topics zijn zo groot en onoverzichtelijk; daar verdwaal je als je bezig bent met deel 1 of 2 je komt dan namelijk voortdurend antwoorden (en vragen natuurlijk) tegen van puzzels waar je nog lang, maar dan ook lang, nog niet bent :D en ik heb trouwens wel geprobeerd om de titel van topic 1.x te wijzigen, maar tevergeefs.. en wat kan het kwaad..een paar topics. Dit gaat tenminste ergens over en er zijn kennelijk nog genoeg mensen geinteresseerd ook :) (dat is een mooie zin :o) |
als je 2.1 wil weten Imez.. dan willik het antwoord wel geven
tip:
Spoiler
|
Open nou niet voor ieder 'hoofdstuk' van die puzzel een topic.
|
Citaat:
tering ik snap geen reet van 2.3, niet echt mijn sterkste vak :o |
Citaat:
en ik zou je graag helpen met 2.3 ..maarja..ondanks de tip ben ik nog niet verder dan 2.1 :( breaking news :p .. ik stoot in 1x door van 2.1 naar 2.3 een tip voor andere 2.1ners: probeer eens een andere volgorde van de letters |
kan misschien iemand het antwoord pm-en want ik heb alle mogelijk combinaties al ingevuld en het klopt nog niet!!!
|
je bedoelt 2.1?
vul dan iig in:
Spoiler
|
Citaat:
|
over 2.3
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
joehoe! ik heb 2.3
Spoiler
|
Citaat:
|
over 2.4 en 2.5 kan ik wel wat zeggen (heb het antwoord), maar zolang er geen vraag naar is, zal ik afwachten :D
vraag me trouwens wel af hoe je dit helemaal alleen kunt oplossen :confused: :rolleyes: |
Imez, zou je mij 2.3 kunnen pm-en, k snap t niet helemaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2.6 leek me zooo simpel
d8 het meteen te weten.. maar ik hield 1 letter over --> spellen blijft lastig :o ps. ik hoop voor jullie dat narcotic snel reageert ;) |
Imez, tnx voor je pm maar hoe moet je het invullen? als getal of als woord?
|
ik wil 'm ook! ik wil 'm ook! :)
|
2.3: als getal
morgen weer een dag.. en dat terwijl ik nu al 3 uur mijn herkansingen had kunnen leren :o |
hint voor 2.4!! :D
er is weer werk aan de winkel voor de hinters ;) |
2.4 moet je letterlijk lezen
INPUT: wat staat er IN PUT |
Citaat:
|
gvd heb bij 2.1 een kwartier lopen klooien met Doorn.......... :mad: :mad: :mad: :mad:
|
:d
|
Citaat:
|
kan iemand mij het antwoord van 2.1 pm-en..??alsjeblieff
*is zwaar gefrusteerd* |
Kan iemand mij even het antwoord op 2.4 even geven.. want ik kom er echt niet uit hoor :(
zelfs niet met dat IN PUT enzo.. want ik zou niet weten wat ik dan moet doen met startblok enzo :confused: |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |