![]() |
HELP; Nog nooit klaargekomen
Beetje stom misschien. Maar k ben nog nooit klaar gekomen.
Ik probeer het wel eens bij mezelf, maar het duurt zo ontzettend lang, dat ik dr geen zin meer in heb. Als ik sex heb met mn vriend vind ik het wel heel erg fijn. Keb er ook altijd wel zin in. Maar k wil dan ook wel eens klaarkomen. Heeft iemand tips? |
Ontspannen en genieten..
Je voelt zelf wel wat lekker is en wat NOG lekkerder is.. Ik zou ook veel verschillende standjes proberen om te kijken wat het aller lekkerste is voor jou en daar dan mee verder gaan.. Maar echt druk hoef je je niet te maken.. zo'n 70 % van de vrouwen komt niet klaar tijdens de seks.. alleen tijdens mond- en handwerk.. |
Van te voren het betere hand en mondwerk, en doorgaan met handwerk tijdens de sex.
|
misschien wil je te graag klaar komen, als je er constant aan denkt gaat het ook niet lukken
|
Ten eerste dus vooral niet gaan denken: ik wil klaarkomen ik wil klaarkomen, want dan ben je daar te druk mee bezig om echt te kunnen genieten. Laat alles maar lekker over je heen komen, denk niet te veel, zorg voor extra uitgebreid voorspel. Uiteindelijk komt het vaak vanzelf. Er zijn ook meiden die nog nooit van hun leven klaar zijn gekomen, dus abnormaal is het niet, maar dat zijn meestal meiden die er teveel mee bezig zijn.
Maak je niet te druk, het duurt misschien even, maar vaak komt het vanzelf wel. |
join the club, but don't stop trying :)
|
Tja, k blijf proberen..haha. En k focus me er niet echt op. Maar t lukt gewoon niet.. naja komt wel
|
precies, laat maar lekker gaan en geniet van wat je voelt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |