![]() |
overstap Economie -> Natuur prfiel?
Zou dat nu nog mogelijk zijn? het scheelt maar twee vakken
|
Het zou natuurlijk best kunnen, maar het hangt er wel vanaf in welk jaar je zit. Als je bijvoorbeeld in 4 VWO of HAVO zit, is het denk ik nog best te doen. Maar zit je al in je eindexamenjaar of 5 VWO, dan is het waarschijnlijk een stuk moeilijker. Ik zou het aan een decaan vragen, dat is bij ons op school tenminste de oplossing (y)
|
heb ik gedaan, ze is aan het overleggen maar zegt dat het waarschijnlijk niet gaat lukken.
|
Ik denk dat het ook ligt aan de vakken die het scheelt. Heb je nu al iets van natuurkunde ofzo erbij?? Dan kan het denk ik wel.
|
Het lijkt me inderdaad een beetje een probleem. Denk alleen al aan wiskunde, waarmee je waarschijnlijk een paar hoofdstukken zelf moet inhalen, en ook natuur- en scheikunde. Ik weet natuurlijk niet wat voor vakken je in het vrije deel had, maar 't word inderdaad moeilijk denk ik :o
Maar... Als jij het écht wil, en ook bereid bent ervoor te werken e.d., dan zou ik 't gewoon doen :) |
In welke klas zit je? In de vierde zou het evt nog kunnen (als het al van school mag, is ook maar de vraag :o), maar in hogere klassen is het not done. Dan zou je echt een boek bio, wiskunde en natuurkunde moeten inhalen. Je kan evt wel blijven zitten, maar dan nog is het de vraag.. Dat moet je even checken bij je decaan.
|
Citaat:
En ik heb deze vier vakken alle vier even lang niet/wel gehad. |
en ik zit in 4Havo
|
Ik denk dat het niet verstandig is, want nat is heel anders dan wat je gehad heb in 3havo, ik doe zelf 5havo nat&gezon.
nat&tech is beter dan c&m, mee eens want die geeft je meer toegang toe meer opleidingen in de toekomst. nat en schei zijn niet zo makkelijk, hoor!!!! ;) |
Bij ons is de regel dat het alleen in de 4e klas kan en dan tot de vierde klas.
|
Hoi,
Bij ons kan je tot de 6e week van het nieuwe schooljaar vragen voor een profielwijziging. Maar dan moet je al goede argumenten hebben. Mij lijkt et niet zo verstandig om over te stappen. Je zit onderhand in Periode 2. Dan moet je van NA en SK toch al redelijk veel inhalen. Groeten Patrick |
Citaat:
Ik kom niet uit 3havo en kan dit topic misschien een slotje krijgen? Ik heb hier niet zo veel aan. Maar toch bedankt! |
Het kan dat je uit 4vmbo(t-l) komt. ik ken mensen die dezelfde deden(4vmbo) en doen ze nu e&m en/of c&m. nu ze reden het wel.
je kan e&m of c&m kiezen en bv. bio, schei, wis (A12,b1) of nat als bij vak kiezen dan het is net als n&g. :) veel succes verder :D |
He
ik ben paar weken geleden van natuur en gezondheid naar cultuur en maatschappij gegaan. Ik vond natuur en scheikunde te moeilijk. Als je wilt ruilen zou ik voor n&g gaan en niet n&t. Natuur en scheikunde is te doen maar als het je niet ligt moet je er wel veel voor doen. Ik heb vorig jaar veel gemist door ziekte dus daarom ben ik omgewisseld. Veel suc6 ermee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |