![]() |
Bananen drogen
Kijk ik weet maar weinig van drugs. Maar zei een vriend van mij dat als je soort draadachtige weefsel pak die aan de binnenkant van de schil zitten, dat als je die droogt en dan oprookt dat je dan high kan worden. Moeten het persee die draadjes zijn, of kan je ook gewoon de banaan zelf drogen, of de schil? Of werkt het uberhaupt wel? Kan iemand me helpen?
|
hehe zoiets had ik ook gehoord 5 jaar geleden.
dus toen heb ik een banaan gepeld, die plakkerige draden in een vloeitje gerold, en het opgerookt. om een lang verhaal kort te maken: ik zou het je niet aanraden... (maar ik weet natuurlijk niet hoe het zit als je ze WEL droogt) |
Nee dat klopt. Vlinders laten ze altijd verrotte bananen eten zodat ze dronken gaan vliegen (leuk voor de bezoekers van vlindertuinen)
|
lijkt me maar vaag bananen roken
|
jah klopt, je schijnt er idd wappie van te worden, maar ik hoorde ook iets van dat het schadelijk was.... maar zelf nooit geprobeerd en ook geen behoefte aan....i stick to weed (y)
|
mjah, zo kun je wel van alles stoned worden :)
ik neem het iig even op in mijn to-smoke lijstje. te doen: bananen meel draden potvis LP van elvis |
peper :D (y)
|
Zo is er nog een: het binnenste van een verse ananas: eruit snijden erop zuigen... :|
|
gwoon met zn allen probern en vertelllen wat er gebeurt :D
|
Kheb da ook al meer dan ene keer gehoord maar kben er nog nooit toe gekomen da echt te proberen. Kzou ook wel eens willen weten of da nu echt werkt of alst gewoon bullshit is.
|
Idd, heb het verhaal ook gehoord. (Werd vroeger gloof ik veel gedaan)
Je moet de banaandraden drogen en daarna oproken. Je wordt wel high... Maarrr je kunt daarna ook behoorlijk misselijk en dergelijke worden... Damn, ik ga zo op het stoned-achter-de-pc-topic posten :D (*kom net tot de ontdekking dat ik over een uur naar m'n stage moet omdat ik een avonddienst heb :s) |
Misschien iets voor de meeting om uit te testen :D.
|
Tis schadelijk voor je en meestal merk je nog geen eens wat. Dat zo genaamde stonede gevoel is hooguit een soort placebo effect + je misselijkheid.
Fuck bananen, ik rook wel wiet :D. |
bananen moet je opeten, en de schil in de vuilemmer smijten
|
je moet de binnenkant eruit schrapen en heel goed drogen, NIET in de magnetron doen want dan wordt het alleen maar vochtiger.
|
Binnenkant roken van bananen staat ook in "The Anarchist Cookbook"
Hoofstuk 085: Weird Drugs "Weird Drugs by the Jolly Roger Bananas: 1. Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas 2. Peel all and eat the fruit. Save the peelings 3. Scrape all the insides of the peels with a sharp knife. 4. Put all the scraped material in a large pot and add water. 5. Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste considtency. 6. Spread paste onto cookie sheets and dry in ofen for about 20 minutes. This will result in fine black powder. Usually one will feel the effects after smoking three to four cigarettes." Bron: Anarchist Cookbook Ik weet niet veel over het Anarchist Cookbook, maar volgens was het niet erg slim om alles op te volgen wat er in staat... http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=29761 |
Dat mensen hier nog steeds intrappen :D
|
Citaat:
|
neej dus bek houwe, ouwe :P
ik heb het trouwens geprobeerd, echte bullshit. merk er niks van... |
Citaat:
OW datte, komt van de teroristen site...... :evil: (n) |
maar das al opgeheven
|
kruidnagel heb ik ook wel eens gehoord. maar volgens mij kreeg je daar heel erge koppijn van
|
Ik heb ook wel eens bananen gerookt, maar dat was niet zo'n succes. Ik kreeg er alleen maar koppijn van. (n) minder dus...
|
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |