![]() |
Wie is toch die ongelooflijke slechte presentatrice van SBS 6?
Ze doet tegenworodig Stem van Nederland en af en toe Hart van... Ze is echt zo ongelooflijk slecht..weet iemand wie ze is...ze was er vanavond nog
|
hart van:
Presentatie: Milika Peterzon en/of Cilly Dartell of Maureen du Toit en/of Pernille La Lau en Piet Paulusma. stem van: Presentatie: Ton van Royen en Leo de Later. of is het .. Ellemieke Vermolen? http://www.sbsnet.nl/gifDisplay/0,1008,59331,00.gif ze kijkt lekker heet.. rrrr |
je bedoelt denk ik Isabelle Brinkman...
|
Normaal gesproken doen Ton en Leo inderdaad Stem van...maar zij valt nu in denk ik. Ze was er zoals gezegd vanavond nog om 19 uur...samen met Maureen du Toit.
Het is niet Ellemieke Vermolen nee... |
Ik zag op de website van Stem van... ergens de naam Selma van Dijk staan? Zou dat er kunnen zijn?
|
Citaat:
|
Oow ja die doet ook Explosief...verschrikkelijk mens! Vooral die stem is echt niet uit te staan!
|
Volgens mij is heel Goudkust overgestapt naar dit *leerzame* en zeer *nieuwswaardige* programma..
Bedoel je misschien Betje Koolhaas (Yvette uit Goudkust)? http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/yvette.jpg |
Je bedoelt iedereen die bij sbs6 werkt, neem ik aan.
|
|
Of Danielle Overgaag :p
|
Of degene die ooit eens heeft meegedaan aan het songfestival, Marleyne of zoiets?
|
Als je dat slissende mormel bedoelt dan is et volges mij die muts van Koolhaas.
Verschrikkelijk om aan te horen... |
ik vind ze daar allemaal onprofessioneel gekleed, lelijk en walgelijke stemmen hebben. Het is toch ook een rommelige zender, geef toe.
|
Citaat:
Gelijk heb je...maar dr is op die tijd nix op TV :p |
Citaat:
|
Het enige goede aan SBS6 is euh...
euh.. dat het niet de EO is. :) |
nou, de EO staat tenminste nog ergens voor; of je het nou leuk vindt of niet... kan ik van sbs niet altijd zeggen
|
Citaat:
Die fahnen hoch, die reihen fest geschlossen! en nog wel meer van die uitspraken komen daar vaak genoeg langs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gerard Joling presenteerde toch ook een keer Hart Van Nederland? :confused:
of was dat Show Van Nederland? naja, hij keek in ieder geval erg vaag uit zijn ogen alstie zijn mond moest houden :D |
Met de Evangelische Omroep is tegenwoordig zeker weinig mis. Ze hebben daar heel leuke programma's. Gewoon, heel vroom enzo, maar wel heel leuk. Weddingplanner bijv. is best goed, of dat programma van onze Bertje met die familieherenigingen!!
|
Citaat:
stond ie daar in een fel oranje jasje. Met 'n ontzettend neppe lach op z'n mond en hele grote ogen. |
Citaat:
|
Nou ben ik eigk wel benieuwd wie je bedoelde :D
Of wie niet :p |
Alles op SBS 6 is ongelofelijk slecht (n)
|
Citaat:
Gott ist mit uns. |
Op zich zijn bijna alle presentatoren en presentatrices bij SBS 6 slecht :|
|
Well no shit professor :rolleyes:
|
Ik ben erachter: Ik bedoelde Betje Koolhaas. Mijn lieve god wat een drama dat mens...
|
dit alles gezien op dit forum kan ik niet anders dan de volgende conclusies trekken:
*sbs 6 heeft slecht personeel *sbs 6 wordt toch bekeken *de eo heeft inhoud *sbs 6 niet *daarom is de eo beter *alle programma's van sbs 6 zijn volgens het format _______ van Nederland *behalve exposief (dat is ook allemaal gejat van andere zenders niet uit Nederland) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |