![]() |
Emost topic.
Laatste nummer waar je op gejankt hebt is....
|
lucky bij radiohead in gelredome :|
niet echt gejankt, maar er kwam wel een traantje los, ineens. Terwijl dat nummer mij normaal nie zoveel doet, ik heb meer met andere nummers. MAar het was denk ik het eerste oude & mooie liedje dat ze speelden en dus werd ik "overwhelmed' i guess. |
American Nightmare-Farewell
Had een gare tijd achter de rug. Ze speelden dit nummer en ik draaide veel AN toen(figures) en toen pinkte een traantje weg heel stiekem voordat ik half kapot geslagen werd in de pit hahaha. Sip he? :D Verder jank ik dagelijks om de crap die me om de oren vliegt. |
:(
way to go jongens. Eigenlijk weet ik het fucking niet meer?? |
Citaat:
|
ik weet het fucking ook niet meer :D ik denk dat het boysetsfire - my life in the knife trade was.. of anders iets van the get up kids of dashboard confessional :)
|
Staind - Excess baggage unplugged.
emo he? |
Moet dat nou?
|
Citaat:
Moet dat nou? |
^ haha :)
Enige wat ik me zo kan herinneren is Looking Back On Today van The Ataris, dat waren blijdschaps-tranen overigens... |
uh geen idee eigenlijk.. t was of Dredg - Sorry but it's over, of Postman Syndrome - Interpretive Decorating iig.
|
Citaat:
|
ali b - leven van de straat
wat een passie |
bij mij was het the early november- we write the wrong
maar toen voelde ik me sowieso al kut |
ehm een jaar geleden bij elk nummer wat ik opzette ongeveer, ik draaide ook niet echt posi muziek ofzo natuurlijk.
laatste kippenvel: sensefield - burn laatste traan: the get up kids - out of reach |
Op die bonustrack van BoySetsFire op Tomorrow Come Today.
|
Citaat:
counting crows probably.... |
explosions in the sky- the moon is down
tja. |
gathering - saturnine (cd: if than else)
|
Novocaine for the Soul - Eels en Elliot Smith, tja brings back memories :(
|
Kippenvel: Rawthang - Scorned (op dnb-feestje)
Gejankt: A Perfect Circle - The Outsider (traantje) |
Gelukkig al een tijdje geleden, was tijdens een Bright Eyes show, maar dat was niet echt verdriet ofzo, ook omdat het erg mooi was. Ik heb meestal meer muziek op bij woede om dat af te reageren dan echt jankbuien.
|
Radiohead, ongetwijfeld. Gisternacht.
|
Kheb echt geen idee bij welk nummer ik voor 't laatst heb gehuild. Ik ben nl niet zo huilerig... Maar kippenvel heb ik erg vaak. Net nog toen ik naar Rufus wainwright - moulin rouge luisterde.
En bij de wat snellere nummers heb ik altijd last van spastische arm en been bewegingen... |
dat was gisteren nog, op dilated van atreyu.
|
Euhm
heb het wel gedaan maar weet niet wat het laatste was. Waarsch iets van Inme maar dan is het vooral uit waardering van al het mooie wat de cd bevat. |
sigur ros - () (nummers hebben geen titel op die cd...)
|
uhm,. tijdje terug jessica's suicide - bad astrounaut (cover)
niet janken, wel ff slikken |
janken is niet hardcore. :nono:
|
Citaat:
|
3 doors down - when I'm gone
Dan ben ik op mijn emost :( |
mijn moeder wel.
|
opeth - the drapery falls
hooooold me down again and guide me into paaaiiiiinnn.. |
Citaat: