![]() |
Lekkerste/geilste standje?
Wat vinden jullie het lekkerste of geilste standje om te doen? En waarom? En welke heb je allemaal al gedaan?
Ik heb wel eens standje 69 gedaan, niet heel geweldig, wel leuk. En verder hij onder, ik onder en laatst op zn hondjes. Dat laatste was wel supergeil maar vond het niet heel lekker ofzo... Hij wel :D Maar ik vind het chill om bovenop te liggen ook al moet er nog ff aan mijn technieken gewerkt worden ;) :p Ben namelijk nog niet zo ervaren maar boeiuh. Dus geef maar antwoord op de vragen. |
hmmz ligt meer aan me stemming denk ik
|
Normaal heeft meisje-boven m'n voorkeur, maar doggy en lepeltjes is ook erg lekker.
|
1) Missionarishouding waarbij zij haar benen helemaal optrekt. Voelt voor mij erg 'strak' en bij haar raak ik dan met m'n penis haar g-spot :)
2) Doggystyle. |
meisje boven, lepeltjes
en doggy op zijn tijd vind ik ook wel geil/lekker |
doggy, definitely.. alleen wanneer ie ut hoogtepunt bereikt moet of ik of hij boven zodak zn hoofd kan zien en em vast kan houden..
|
Lepeltjes of hij zittend boven :)
Vooral laatste is echt super :) |
doggy :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind ik echt onwijs tof, vooral omdat het én fijn is én ik hem goed kan zien (zo onwijs mooi :) ). |
Citaat:
ik kan dat ook :p das wel lol, en als je dan je benen bij elkaar doet dan voelt het voor hem nog beter :) weetje wat, probeer deze maar eens: meid gaat bovenop, recht er bovenop liggen, laat hem benen spreiden, meid der benen in midden, dan hij zijn benen om meid slaan... en voilà soortvan missionaris vice-versa :D tja verder hou ik der wel van om der hard te nemen, bovenop dus, maar kvind het heerlijk als ik de touwtjes niet meer in handen heb :) dus als zij bovenop gaat vink ook prima, tja lekkerste standje? euhm... zij op rug ik naast der op bed ofzow :) neej neej ik weet hem alweer :d staand in de deuropening van mijn huiskamer naar mijn slaapkamer :D dan kan ik ook in de spiegel kijken :D |
Doggystyle zeker weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is Lepeltjes nou precies??
|
uhmmmm..ik boven is wel kewl :cool: (y)
|
Citaat:
|
Doet er verder niemand aan verschillende standjes?
Ik heb trouwens nog lepeltjes geprobeerd maar dat lukte niet echt... :( |
Citaat:
|
K heb nog nie echt veel geprobeerd, ben wel nieuwsgierig naar 69..
|
Citaat:
|
ons lekkerste standje is (op dit ogenblik, things can change) missionaris, met een kussen onder haar kont, ikke op mijn knieen dan tussen haar benen.
zo heb ik mijn handen vrij, kan dus met haar spelen, met haar borsten spelen en zij kan met zichzelf spelen en ik kan nog eens bij het andere gaatje. ideaal standje. |
ik geniet bij alles, maar ik moet zeggen dat missionaris en meisje boven mijn voorkeur heeft. maar wat ik wel zou willen doen is staand in de douche ofzo we hebben het al geprobeert maar het lukt niet ik ben te klein of hij te groot tips???
|
het lekkerste standjuh, is denk ik, meisje boven...!! :o
[leuk om de baas te spelen!! ;)] |
lekerste standje is: Carolien boven :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders één been optillen? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij weet jij dat net zo goed :D |
Citaat:
|
youriw schreef:
hij moet je optillen en dan met je rug tegen de muur drukken op de juiste hoogte. op die manier hoeft hij je ook niet echt de hele tijd te tillen, de muur helpt en anders één been optillen? [/QUOTE] thanx we zullen het proberen!!! |
Citaat:
Vriendin van me had dat namelijk ook, had ut tegen een muurtje op gedaan van een huisje en moest daarna echt helemaal kokhalzen enzow, jdacht dus dat dat gwoon bij dat standje hoorde ofzow.. Maar jullie hebben ut dus wel es gedaan zonder dat je vriendin dr misselijk van werd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal wel gedaan... geef me voorkeur denk ik... aan hij boven en ik onder
|
Citaat:
En dan kan het op twee manieren. Dat je op je buik ligt of op je rug.. Als ik op me buik lig, en hij dus van achter in me komt, das echt LEKKER! Maarja ik vind het ook echt heel fijn als ik hem aan kan kijken, en kan zoenen enzo.. dus op me rug is ook fijn.. :) het fijne hieraan is, dat het zo dichtbij is, zo persoonlijk, echt intiem. Dan voel ik me echt zo veilig enzow.. kweenie, maar ik begrijp waarom je daar voorkeur aan geeft :) |
Citaat:
|
in elk geval NIET op een wasmachine die aanstaat.....
|
kvind vanalles op zn tijd lekker ligt n beetje aan mn stemming :) maar ikke boven vink lekker (heb ik tenminste de m8 en hij lekker niet :P ) maar t verschilt best wel hoor!
|
Lepeltjes....kan ontzettend geil zijn en het is knus en warm
|
Citaat:
|
Hehehe, mja
Eigenlijk vin ik alles errug lekker (Dôh) maar de meest voorkomende waren: Lepeltjes, meisje bovenop zittend en ook wel meisje onderop liggend op haar buik.. Zeg maar sort of doggy style maar je laat je dan gewoon neervallen :D Ook zittend bovenop (zoals al eerder aangegeven werd) in deze houding is errug lekker om te doen. Helemaal als je de keus heb ;) waar je hem kwijt wil ... |
*Meisje-boven
*Ik op mijn buik *Missionaris maar dan hij geknield tussen mijn benen |
Ik boven....
and verder doggy-style is ook superrrr! |
Ik vind het het lekkerst om gewoon missionaris. Wat ook een erg leuke is om allebei zittend met je benen naar elkaar toe. KUn je gewoon praten ofzo...
Moet je natuurlijk wel lang geschapen voor zijn;) |
Het lekkerste standje? Standje 5 en dat 10 minuten lang...dan is de pizza precies goed.
|
Jouw versie van American Pie ? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
In principe is dit een serieus forum, wat niet wilt zeggen dat af-en-toe wat humor verboden is! Maar omdat het vandaag maandag is zal ik toch even een nuttige toevoeging maken aan het topic: Er is geen lekkerste standje. Juist de afwisseling van standjes maakt sex écht goed. |
Citaat:
ps. Ik vond het niet heel grappig dat anders, maar dit terzijde ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |