![]() |
STELLING..SUIKERFEEST..!!EID..!!BAYRAM..!!een keertje een leuk onderwerp..:)
heyy.. iedereen weet het natuurlijk al.. HET IS SUIKERFEEST..!! dus SEKERBAYRAMI..!! of ook wel.. EID..!! iedereen natuurlijk feesten en plezier.. (en vrij van school :rolleyes: ) we hebben het wel verdiend..:) en dit feest is dus onze beloning (voor mensen die het niet wisten..:))
maarja.. nu heb ik een stelling.. moeten jullie ff zeggen wat jullie ervan vinden.. (+mening!!) stelling: "MENSEN DIE NIET MEEDEDEN MET HET VASTEN, MOGEN NIET MEEDOEN MET HET SUIKERFEEST.." ik ben het zelf oneens met deze stelling :nono: , omdat wij als mensen niet mogen oordelen over andere mensen want kijk.. ONLY ALLAH (swt) CAN JUDGE ME.. ja toggg....... |
Ze moeten zelf weten of ze meedoen maar nep vind ik het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wil je alsjeblieft eens proberen leesbaar te typen.
|
hey turklady bayramin kutlu olsun ;)
ik vind dat ze wel mee mogen doen, des te meer mensen des te meer vreugde |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu je het zegt, vandaag is het suikerfuifje :evil:
Ik ben het ook oneens met de stelling, mensen moeten zelf weten hoe ze het geloof invullen op dit vlak. Verder kunnen sommige mensen niet meedoen, en daarmee moet rekening worden gehouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kben niet boos... :rolleyes: :D |
Selamun aleyküm. Bütün islam aleminin mübarek Ramazan bayramini en icten dileklerimle kutluyor. Bayramin saglik huzur ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum. Selam ve dua ile.
|
Citaat:
|
ook on eens sommige hebben een reden
|
Citaat:
|
Alleen Allah's zonen en dochters die goed hebben meegevast verdienen het suikerfeest. Verder niet.
Achremanasa ackla Allah akbar! |
Citaat:
|
Citaat:
Waar zouden jullie voor beloond moeten worden dan? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm... nu ik het beginstukje nog eens heb doorgelezen weet ik het antwoord op mijn vraag al. Laat maar zitten dus.
|
Citaat:
Ik weet niet, maar als buitenstaander heb ik gemengde gevoelens. het getuigd van naastenliefde om de rest mee te laten doen, erg goed dus, en feesten is altijd goed, maar je zei zelf al, je wordt beloond. als je bij overmacht moet eten, doe je natuurlijk gewoon mee, maar daar heb ik verder geen argument voor, is gewoon mijn gevoel. ik zelf zou me schamen om vrij te nemen en te gaan feesten nu, want ik heb er niks aan gedaan. |
weet tok al mn homies houden vandaag die suikerfissa, tantu sweety
|
Citaat:
|
Halfheid. Multatuli had er al een hekel aan. Je doet iets goed, of je doet iets niet, maar niet wel vasten en geen Suikerfeest vieren of niet vasten en wel Suikerfeest vieren.
|
Citaat:
|
natuurlijk moet iemand het suikerfeest kunnen meevieren als hij/zij niet gevast heeft
maarrr, ik vind wel dat die person geen vrij mag krijgen van school/werk. |
Citaat:
|
Erg hoog Breezer-gehalte..
Maar, iedereen een fijn ramadan feest!! |
Zichzelf belonen voor het een tijdje niet overdag eten... juist.
Wat een belachelijke vertoning. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer, maar mensen discussieren niet fatsoenlijk hierover
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |