![]() |
Vriendje helemaal gek maken
We gaan wandelen over het strand vrijdag, hoe kan ik hem helemaal gek maken dat daarna de spetters er vanaf vliegen(op het strand) :D :D :D. Alle ideeen zijn welkom....
|
Hmz....even nadenken....lang geleden..... :D
Ga je btw s´avonds? Avond:Je neemt een groot, zacht kleed mee en jullie zoeken een mooi afgelegen plekje waar bijna niemand jullie kan zien. En dan ga je gewoon...tsja....je gaat hem gewoon gek maken.. Shit man, m´n inspiratie is gewoon weg...tjees.....lang geleden he ? :D |
Jaja we gaan 's avonds.... haha en we wandelen helemaal door naar een afgelegen stuk meestal (y) Maar kom eens met iets originelers :) ;)
|
Aanrakingen, woordjes fluisteren.. :P
|
Zeg:
'Zal ik jouw zee eens doen bruisen in mijn kronkelende branding?' 'Wel eens gepijpt met zeewater?' naja verzin wat leux |
heel langzaam naar um toebuigen - in de vorm van 'ik ga je zoenen'- en dan nét voor ze neus blijven hangen.
En hetzelfde doen met je handen, heel langzaam naar beneden gaan richting broek, en dan net boven ze riem blijven hangen... |
Euhm, stripact?
|
'm gewoon geil maken en dan nix doen
oneej... das de vraag nie uuhhmmm sjah ga naakt zwemmen ofzow// lijkt me wel beetje koud |
Op de duinen, booral bij een vrouw is dat leuk..
Dan ga je d'r oraal bevredigen terwijl ze uitzicht heeft over zee en boven zich sterretjes [moet ze wel met d'r gezicht richting zee liggen :p] |
Citaat:
Ik zou niet meer bijkomen van de lach. Nog even en je hebt 't over honeydripping lovecaves. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |