![]() |
Een alledaagse thriller
Een oranje
slecht verlichte weg kronkelend donkere wolken pakken samen misschien vindt de maan nog een gaatje En ik in versnelde wandelpas licht hijgend alleen althans dat denk ik Overheersende stilte enkel pek mijn angstige blik zoekt potentiële vijanden En dan plots licht geritsel tussen de struiken 'de wind' beloof ik mezelf Een donkere schaduw richt zich op lichte looppas nu m'n hart sprint hevig op en neer Bloed stroomt sneller door m'n vaten ik durf en kijk vluchtig Kleine lieve Poesie Mauw |
hellow..ik vind je gedicht erg mooi..je bouwt een hele mooie spanning op, als lezer merk je dat er iets gaat gebeuren . Het eind vond ik alleen een beetje....ja...kinderlijk, ik zou een ander eind doen..maar misschien is dat wel lompe opmerking omdat ik dan je hele idee omkieper. iig...mooi gedaan!
|
Citaat:
dat kinderlijke is opzettelijk gedaan, om te laten zien dat angsten zo relatief zijn. Je loopt heel ongemakkelijk en alleen, verzint vanalles dat in de struiken kan zitten en dan blijkt het opeens een lieve kleine poesie mauw te zijn. Iets waar niemand bang van is. :p |
dan vind je deze ook vast grappig: men lijdt nog het meest door het lijden dat men vreest..hihi, weet niet waarom ik daar nou meej kom, ..maargoed over je gedicht, dan vind ik de gedachte wel vet erachter, maar om te lezen is t iets minder. Still--> good work :p.
|
gedicht<baantjer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |