![]() |
Project Gotham Racing 2
Een spel die ik zeker ga halen (y)
Er zitten ruim 100 auto's in, 8 steden zijn helemaal nagemaakt om in te racen en de graphics zijn toppie (oa in de PU hadden de graphics een 10). Daarbij zit er ook Xbox-Live bij (wat ik helaas nog niet heb), wat het spel alleen maar goed kan doen. Wie kijkt er nog meer naar uit? Ga je het spel halen? Waarom wel/niet? |
PGR vond ik zo leuk...
met de kudos, en de diverse soorten manieren van unlocken van banen en auto's... Alleen de drempel lag eigk best wel snel erg hoog... iig dat vond ik... 2 zou ik zeker willen spelen, maar goed, de X-Box is hier pleitte... dus... |
ik heb pgr 1 momenteel, ik vind het zeer stoer, ik wil 2 zeker hebben, maar daar wacht ik fijn mee tot 't wat goedkoper is :o
nfs underground lijkt me trouwens ook zeer stoer |
Citaat:
gister geinstalleerd... speelt wel lekker.. Weet alleen niet hoe uitgebreid 't nog is :o |
Vandaag gekocht.
OH ZO UBERVET!!! :D En je kan alle auto's bekijken in de showroom en een testrit maken (ook al heb je de auto nog niet!). (y) De drempel ligt niet meer zo erg hoog, je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt. Heel erg afgesteld op elkaar. (y) Je spaart Kudos, daarvoor krijg je punten (je gaat een level omhoog bij het bereiken van een aantal kudos en daarvoor krijg je een aantal punten), en met die punten kun je auto's "kopen". In het begin voor 2 a 3, later 5 a 6.. Tot en met 22 (ik neem aan dat de Enzo Ferrari de duurste is). Valt nog mee dus. Auto's zijn ingedeeld in catogeriën wat selecteren makkelijker maakt (en in multiplayer kun je makkelijker een gelijkwaardige auto kiezen). Tis natuurlijk niet cool om door een lijst van 100+ auto's te scrollen. :p |
ah man, wat heb ik zin in dit spel. Ik heb hem inmiddels besteld, duurt vijf werkdagen voordat ik hem binnenkrijg (besteld via internet). Krijg hem dus met Sinterklaas :)
De volgende weken ben ik niet meer voor de xbox weg te slaan ;) |
is dit een simulatie racer, of een arcade net als NFSU.
Ik hou meer van simulatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit zown grandprix spel gespeeld... Ging iets te scherp door de bocht, wiel deraf en moest opnieuw beginnen. :| |
ik heb hem nu ook en hij speelt zo lekker. Elke auto voelt ook echt anders aan, goede muziek (vind ik dan) je kan ook in de auto van radiozender veranderen (a la GTA).
Ik ben nog niet bij de hoogste klasse, maar toen ik een testritje maakte in de Ferrari Enzo, heerlijk :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |