![]() |
haar begint te krullen
Wat mij opviel is dat na 5cm hoofdhaar, het begint te krullen...daarvoor is het gewoon stijl :s ...ik wik het lang laten groeien maar door die krullen kan het niet..iemand tips??
|
Ach, er is een groot aantal vrouwen dat krulletjes schattig vindt, moet je maar denken. Krullend haar langer laten groeien kan overigens ook gewoon, alleen duurt het dan iets langer ;).
|
een jongen die ik ken heeft ook lang haar mét krullen, ik vind het onwijs schattig :)
|
Citaat:
|
misschien wil hij niet schattig worden.
|
als je het langer laat groeien komt er meer gewicht aan je haar te hangen. Daardoor wordt het strakker getrokken en is het eerste deel van je haar dus steil/stijl (:confused: ).
de uiteindes zullen dus altijd iets blijven krullen als jouw haar dat van nature doet, maar een groot deel zal steil/stijl worden dankzij het gewicht van je haar. |
Krullen (y)
EN als je echt beslist stijl haar wilt hebben ga dan naar de kapper *zucht* wat is er nou zo geweldig aan stijl haar! |
Citaat:
|
Krullen kunnen best leuk staan. :)
Maar als je het echt niet mooi vindt kun je er inderdaad mee naar de kapper gaan. Of een ander kapsel kiezen. |
Krullen zijn geweldig. Gewoon laten groeien, het staat vast leuk. En als het er op het begin een beetje vreemd uit ziet kan je van die gladmakende melk van Fructis proberen, die werkt best goed. Ik gebruik hem ook soms als mijn haar te pluizig wordt. Je haar wordt er heel lekker zacht van.
|
Krullen rulzzz..... (y)
EN als je ze echt niet wil; kapper, die kan je wel helpen |
volgens mij gaan die krullen vanzelf weer weg als je het wat langer laat groeien...
|
Krullen zijn juist mooi bij halflang haar bij jongens :) En als het nog langer wordt, dan kun je het gewoon na het wassen recht naar beneden kammen en al kammend föhnen, dan blijft het vanzelf wel min of meer stijl (tenzij het echt kroezige krullen zijn)
|
hummzz krullen = geweldig mooi !! <-- k heb ze ook !! i (L) my krullen
:D vin je krullen nix ---> relaxer, kaper ...verder week k eigelijk nix meer (y) (y) (y) (y) (y) |
De kans bestaat dat als je je haar laat groeien dat het dan wel weer stijl wordt omdat het dan zwaarder wordt. Ik heb nu lang haar maar als ik het korter heb (op oorlengte zegmaar) dan gaat het ook krullen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |