![]() |
Doet iemand hier een theater opleiding? Of heeft iemand dat gedaan?
Ik moet voor school een werkstuk maken over een opleiding die ik wel zou willen gaan doen of het werk wat ik wel zou gaan willen doen. Ik heb gekozen voor een theater opleiding. Nu moet ik iemand interviewen die zon opleiding gedaan heeft, of gaat doen. Dus als jij een theater opleiding heb gedaan of gaat doen, mag ik jou dan interviewen?
Alvast bedankt! Groetjes Joyce |
eej joyce,
Ik weet niet wat voor een nivo je doet maar ik doe een opleiding die kunst en cultuur heet, in Almelo. Deze opleiding is niet geheel gericht op Theater maar toch wel voor een gedeelte...Het is namelijk MBO....En dit is een van de weinige MbO opleidingen in Nedereland met deze vakken en indeling van de eleesen. Het is ook pas het eerste jaar dat deze opleiding hier word gegeven...Ik zit pas in het eerste jaar maar ik kan je er redelijk wat over vertellen..... Groetjes Kirsten. |
Ik ben 1e jaars student op de Toneelschool Adam..
|
hoi ik ben eerste jaars leerling aan de NME academie, das een musicalacademie. Ik weet niet wat je allemaal wilt weten maa rik wil heel graag je vragen beantwoorden!!!
je mag me mailen! groetjes patricia |
mja, ik zit ook op een musicalacademie in amsterdam (lucia marthas). maar dat is niet helemaal hetzelfde als een theateropleiding. bij een theateropleiding kan je meer je eigen vakkenpakket samenstellen, zeg maar. bij ons is het gewoon een vast aanbod, de enige keuze is of je er de docentenopleiding bij wilt doen.
|
HKU, faculteit Theater, Schrijfopleiding. Maar je hebt inmiddels al een handvol andere mensen :)
Succes! |
ik zit gewoon op toneel.. is dat ook goed??? :p
|
ik doe de mbo opleiding : SCW Theater en ik doe de Jeugdtheaterschool...
|
Misshien een beetje laat, maar ik doe de opleiding Theatertechniek, voor Inspicient theatertechnicus (MBO)
|
Citaat:
ik heb net de eerste auditie achter de rug *) |
heb 3 jaar kunst & cultuur achter de rug, heb landelijke orientatie cursus ook afgerond, nu audities aant doen
|
Citaat:
|
Moet het een opleiding zijn van op het toneel, of mag het ook voor achter de schermen zijn??? Ik doe namelijk een opleiding voor theatertechniek... duzzz... d.w.z. licht, geluid en decor in het theater. Stuur maar een mailtje als je er meer over wil weten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |