![]() |
uitwerken of niet?
deze tekening heb ik gemaakt tijdens 2 proefwerken (testweek, aargh!!)
http://picserver.student.utwente.nl/...16954&size=384 maja, ik vind hem wel lief, maar zal ik hem op normaal a4 formaat uitwerken met potlood? tips? -xxx- |
Jaaaa, ik vind het ook een erg lieve tekening, dus zeker uitwerken :)
Tips heb ik niet, want ik bak er zelf helaas niets van :| Succes (y) |
ja hij is lief :) de handen kunnen misschien wat beter, en de pols van de jongen klopt niet echt, maar werk m maar uit ja :)
|
Citaat:
|
erg mooi!! kzou het zeker uitwerken.. (y)
|
ik zou dan wel ff kijken waar je de handjes neerzet want dit ziet er redelijk onmogelijk uit :)
|
idd, ik zie niet helemaal hoe de armen zitten.
Maar hij is erg lief :) |
Citaat:
|
leuk gedaan :)
|
handjes en lippen iets anders....wel mooi!
|
ik zou de linkerhand van het meisje weglaten..of anders plaatsen, want zo ziet het er heel raar uit.
verder zeker uitwerken, heel lief :) |
Je moet ze zeker gaan uitwerken! Als ik een tip mag geven, werk het uit met pastelpotlood. Dan krijg je een beetje zo'n zacht, vaag effect. (Vaag in de zin van uitgeveegd ;) ) Maarehm, leuk gedaan hoor. Wil het resultaat zekerz zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuke tekenstijl (y)
en jaaa zeker uitwerken! :) |
Is deze tekening geïnspireerd op een of andere afbeelding ? Want het komt me zo akelig bekend voor dat het eng is.
|
Citaat:
|
Ik zou m wel uitwerken maar er is iets dat me stoort en ik denk dat het die lachjes zien, ze zien er voor mij oppervlakkig uit, en niet echt liefdevol, kun je ze niet serieuzer laten kijken?
|
Citaat:
|
ik vind het geen leuke tekenstijl, het lijkt voor mij niet zoveel uit te drukken. maaaar natuurlijk als bij jou dit een gevoel opwekt: uitwerken die handel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |