![]() |
film doet het niet
Misschien dat iemand mij kan helpen,
ik heb net een film gedownload op kazaa maar als ik 'm afspeel zie ik alleen gekleurde blokjes. Ik heb de laatste versie van de mediaspeler. Het geluid doet het wel goed. de bestandsnaam is; finding.nemo.2003. TS-FTF2XviD-MrCJ.avi alvast bedankt |
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
download kazaa lite codec pack. beetje lame trouwens, die telesync. er is al een half jaar een dvdrip uit of zo :) |
:D
je moet een xvid codec hebben op google vind je die zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als Jon dit laat staan is hij in princiepe medeplichtig aan eht helpen van illegale activiteiten.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: misschien heeft ie de film die hij heeft gedownload wel origineel in de kast liggen wie weet... :D edit: ohnee, finding nemo :nono: |
Citaat:
En ja, ik heb nog steeds forumbaas allures ja.. |
Citaat:
Ontopic: Ik gebruik zelf gewoon nimo codec pack 5.x |
Oh, dat wist ik niet, maar gezien je vroegere status is het wat begrijpelijker.
|
wow lekker boeien d allemaal zegggg
|
(*)^(*)KuSz(*)^(*)
|
Citaat:
:rolleyes: |
;) ;) ;) volgens mij zijn jullie echt nerds......grapje
;) |
Ik niet, ik hang normaal nooit op dit forum rond, maar met mijn rap luisterende scootermatties, ben ik nu stoer?
|
ristecp
|
Ach... ik download ook wel eens wat, maar als ik er vervolgens niet mee uit de voeten kom, ga ik er geen fora mee bestoken en de grens van de regels opzoeken. Ik weet niet precies hoe het beleid hierover is, maar ik heb zoiets van als je zelf de films kunt vinden; betekent dat toch ook wel dat je zelf de boel aan de praat kunt krijgen.
En besides... met een beetje logisch nadenken en de search gebruiken had/kan je het ook vast wel oplossen. |
Citaat:
is die negatieve kijk op de wereld niet vreselijk lastig? |
Dit hoort hier dus niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |