![]() |
Troy
Wow deze trailer moeten jullie echt even zien :eek: ...als dit geen brute film gaat worden dan weet ik het ook niet meer... :o
Trailer Troy Al die schepen, mijn god :cool: |
:cool:
|
Ik zag m op dat Britse filmprogramma:)
Ik weet niet wat ik er nou van moet denken... |
Jaah, de schepen zijn zóó interessant:o
Film lijkt me erg goed, ik ben benieuwd hoeveel ze zich aan het verhaal houden. |
Het lijkt me een geweldige film :). Ik heb mijn docent KCV al voorgesteld er naartoe te gaan met alle gymnasiasten en hij vond het een goed idee (y) :cool:.
|
Citaat:
|
Citaat:
En idd, goed idee Seus, maar ik heb hem verteld dat Troy binnenkort draait. En jij niet! ;) |
Citaat:
|
heb hem ook bij dat filmprogramma op de BBC gezien, het ziet er inderdaad geweldig uit.
Het begin van 1 schip naar die hele zee vol schepen, inderdaad :eek:. Maar ook de rest ziet er (y) uit. |
Ik vind de Griekse/Romeinse Mythologie op zich al :cool: , maar als het verfilmd wordt, vind ik dan ook al helemaal vet.
Het is dat quicktime bij mij niet werkt... :( |
Wow! Dat zegt denk ik genoeg.
|
Brad Pitt :o
I fucking adore him! I know you have a house in Amsterdam, my groupie friends told me all about it, If you read this you must know, that I am young, willing and eager... |
cool, hopelijk is het ook een beetje 'realistisch' :p
|
*wacht op alle dozen die gaan roepen hoe lekker Orlando Bloom er wel niet uit ziet*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lando :D en sean en brad..
(ik stap wel naar voren voor het dozenfront) |
Citaat:
Maar het is waar:o Hoewel z'n haar... Het is hoog:| Gelukkig ben ik het Orlando-stadium een beetje ontgroeid en ben ik in de positie om hier normaal te kunnen replyen. |
oeps.
|
Ik heb al van de film gehoord, en hij lijkt me echt geweldig :cool: Ben een gymnasiast en vind de Trojaanse oorlog nog het boeiendst aan al die zooi :o En de acteurs die erin meespelen zijn ook niet mis :D
|
Nou, daar kon ik totaal niet warm van worden. Een hoop bootjes, een hoop ventjes en een hoop gezoen. Maar goed. We zien dan wel weer...
|
Citaat:
|
Citaat:
Spektakelfilmpje zoals ik het nu zie. |
Ik kan de trailer niet bekijken
Als ik het zo lees lijkt het me wel een leuke film, ik heb het altijd een leuk gedeelte van de Griekse mythologie gevonden, de Trojaanse oorlog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer komt hij hier in de bios? Film lijkt me ergg leukk...
|
wel geile cast:
Brad Pitt, Sean Bean, Orlando Bloom dan wat minder, Eric Bana, Brian Cox, Peter O'Toole en biedt natuurlijk perspectief voor een sequel: De Oddysee. |
Citaat:
Was nog niet echt onder de indruk van de trailer. Dat shot met die tienduizenden schepen is zo over the top dat het eerder op de lachspieren werkt en verder valt uit de trailer alleen op te maken dat er veel geknokt wordt. |
Wij probeerden onze latijn lerares ook al over te halen, maar ik geloof dat t nog niet echt gelukt is...
En het feit dat Briseïs erin voorkomt zegt al genoeg, dit wordt mijn favoriete film! :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
minus Brad dan ETA: Mjah, lijkt me een erg leuke film :p |
Citaat:
|
Mwa, van die trailer uitgaand lijkt me deze film me niet zo boeiend. Veel hype, mooie mensen, groots opgezette special effects, wat actie en wat liefde en je hebt een hit, maar ondertussen is het waarschijnlijk maar een slap aftreksel van de mythes over Troje en is het verhaal opzich niet zo boeiend meer.
|
Duidelijk een Gladiator rip-off.
|
Ik kan de trailer niet bekijken, maar mythologie vind ik wel heel interessant, dus ik ben benieuwd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Orlando Bloom ziet er zo lekker uit!
Ja, je vroeg erom :P Maar ondanks dat wil ik het nog wel zien, ik ben wel benieuwd naar deze versie van het verhaal van Troje. En anders kijk ik puur en alleen om al die schepen :P |
ik vond de serie The Odysse jaren geleden ook erg (y) , dus als ik iemand kan vinden om mee te gaan ga ik wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaja, die schepen die doen het hem inderdaad.. |
Citaat:
u ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk enorm fel uit naar deze film al vanaf de dag dat ik hoorde dat ze hem aan het draaien waren. ik vraag me vooral af of ze er goden in doen. Tenslotte hadden ze een grote rol in het verhaal troje zoals Paris-Athena. |
Citaat:
|
Paris, de gast om wie het allemaal begon ;)
je weet wel, met die gouden appel, hij moest toen beslissen wie de mooiste was van Hera, Aphro en Athena, en koos Aphrodite, die hem de mooiste vrouw beloofde. Hij dacht dat dat Helena van Troje was, dus schaakte hij haar, met de hele oorlog van dien :) |
Citaat:
|
Citaat:
Apollo speelt ook een belangrijke rol want hij stuur de plagen over het griekse leger omdat Agemmon (spelling?) Chryseis had gekidnaped. Ook Aprhodithe is belangrijk want zonder haar zo Paris al veel eerder dood geweest zijn...... Begrijp je nu dat ik graag wat goden wil zien? :D. Vraag me ook af als ze de "missions" erin gaat zetten die Helana had verteld: -Pyrrhus moest meevechten -Pijl en boog van hercules moest gebruikt worden -de overblijfselen van pelops moesten naar Troje -beeld van athena moest gestolen worden in Troje zonder deze 4 zou Troje nooit kunnen worden overgenomen. Ook wil ik graag dat ze laten zien hoe Troje is gebouwd geweest: door Apollo en Poseidon. Oh ik kijk er zo naar uit:D. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |