![]() |
Lullig!
Waarom doet (bijna) iedereen lullig tegen elkaar bij scholieren? Je kunt best een aardig antwoord geven hoor! Zelfs tegen domme mensen als ik!
|
Haha, zó werkt het dus niet hè? *censuur* ^_^
|
Citaat:
Nee hoor grapje :) De meesten maken het er zelf naar en daarnaast moet je niet zo snel miepen, vind ik dan. |
ik ben alleen lullig met mensen die dat ook zijn
een belangrijke motto van het leven : LAAT JE NIET DOEN :cool: life is beautyful geniet er maar van |
Tegen mij wordt er over het algemeen wel aardig gedaan... En ik doe ook meestal aardig tegen anderen.
Conclusione: kijk ook eens naar jezelf. |
Ja maar sommige mensen doen alsof ik een domme doos ben (en dat zal ook wel) maar dan kun je toch uit beleefdheid doen alsof je me niet dom vindt?
|
Meesten zijn niet lullig maar eerlijk. Misschien wat eerlijker dan ze in het echte leven tegen je zouden zijn, maar toch.
|
trouwens
als je alleen positiefs over je wil lezen, is hier speciaal een topic voor geopend 'zeg iets positief over de forummer boven je...' |
sommige mensen vragen erom
|
waarom zou ik doen alsof ik je aardig vind als dat niet zo is :confused:
dat betekent niet dat je gelijk lullig moet worden ofzo.. maar ik ga zo niet schijnheilig worden dat ik tegen iedereen aardig doe maar achter hun rug om ze doodwens ofzo zijn wie je bent betekent ook niet nep-aardig zijn vind ik :D |
Citaat:
:confused: dat is niet goed zo kan je nooit zelfzeker zijn van jezelf en dat zal je later nodig hebben |
Citaat:
|
Ja maar doen mensen lullig omdat ze dat in het dagelijks leven niet kunnen. Zijn ze dan te verlegen ofzo?
|
Hoezo ben jij dom dan?
|
Er hangt hier over het algemeen een positieve sfeer vind ik, alleen tegen mensen die zelf lullig doen, wordt lullig gedaan.
Kan je trouwens voorbeelden geven van topics/posts wanneer er lullig wordt gedaan? |
Sommige mensen doen dat om hun frustraties ergens op af te reageren, anderen zijn zoals al gezegd niet lullig maar gewoon eerlijk.
|
Dus als ik een beetje terug snauw tegen de persoon die lullig doet ben ik ervan af?
|
lullig? wat wil je als je stomme topics opent (zie Stop!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb daar nooit last van, en ben meestal ook de vriendelijkheid zelve tegen anderen. :)
|
Citaat:
|
Omdat ik dat leuk vind :rolleyes:
Nee, iemand die domme opmerkingen maakt of een spelling a la de gemiddelde breezerslet heeft vind ik irritant en ik ben niet de enige |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is hier een breezerslet? En wat is dat in vredesnaam?
|
Weet je dat niet? Ow, ik zie het, je woont in Tiel.. ;)
Goed. BrEeZaHsLeTtEn zijn mensen die in nogal een vervelende manier van typen erop nahouden, en die overal promoten dat ze graag en veel breezers drinken. Vaak hockeyen ze en zijn het van die 'wannabe corpsballen'. Offtopic: zijn er ook geen 'wannabe-corpsballen' breezahsletten? dat is het enige soort wat ik ken namelijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu beledig je de stoeptegel die voor mijn huis ligt. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet altijd lachen om mensen die elkaar afzeiken. :cool:
|
ja sommige mensen die doen lullig, ze verbeteren van iedereen spelfoutjes en dergelijke.
maar een lullige opmerking maken kan en wordt vaak begrepen, want zo'n lullige opmerking is vaak een reactie op een idiote post. dus ja dan moet je maar beter oppassen met wat je zegt, ook lullig mag gedaan worden over bv. een crosspost, racisten e.d. |
Citaat:
En SMS'en natuurlijk hè, dat doet ze ook vaak, met haar effen rose Nokia 3310... Niet dat je met een Nokia 3310 meer kan als SMS'en en bellen maar ok http://static.marktplaats.nl/fotos/t...ontje/9860.jpg En haar Breezer-frontje natuurlijk als ze uitgaat :D http://www.cellularworld.uk.com/~jdu...k33bacystf.jpg |
Uit principe doe ik dat.
|
Citaat:
hahahaha |
het mooiste vemaak is leedvermaak zeggen ze welleens, maar daar ben ik het niet mee eens. Al kan het soms wel grappig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
En die lijst ex-vriendjes dan. Status wordt gemeten in personen in msn-lijst of telefoon. :cool: |
Een beter forum begint bij jezelf, betere antwoorden ook.
Hoe en wat je zelf post heeft vaak een grote invloed op de posts die je van anderen krijgt. |
Hmmz, n ouderwets zeiktopic:p
|
haha jeejtje ik heb niet eens gemerkt dat er lullig gedaan werd hoor ;) enne als ze een beetje lullig doen of een beetje stom "volgens jou" dan negeer je dat tog :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bah, wat een onterechte generalisatie
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |