gladde aal |
26-11-2003 16:19 |
Vriendin heeft het uigemaakt
Jeah, de laatste maanden gaat het niet zo goed met mij en me moppie, ze deed een beetje moeilijk dat ik er niet af en toe een tik mocht verkopen bij et stoeien ofzo, soms een zachte in haar gezicht maar dan ging ze altijd janken, ook alwas het heel zacht.
En toen waren we een keer op een feessie waar hardcore werd gedraaide nze was een beetje waus, toen kwamen mn kammeraden en we deden zo een polonaise mara dan springend, en mn mop wou niet meedoen en almn kammeraden zeiden dat ik een nieuwe vriendin moest zoeken dus toen sloeg ik haar met mijn platte hand in haar gezicht ,ik meende hetn iet maar ik was heel dronken, maar ze viel dus op de grond en had een blouw oog enso......
2 dagen later staat ze voor de deur met haar pa godverdomme! Die pa schelden en joelen en hij zei dat iedereen uit ons dorp schorum is enzo (zij woont 5 km verderop) Maarja toen smeet ik de deur dicht in zijn gezicht.
Maar mn moppie witl me nu nietmeer zien, ze zei ook dat ik tefeel met andere meissies rotzooi terwijl dat helemaal niet so is ? Ik vroeg een x voor de grap aan een vriendin van haar of dr kut nat was, maar het was duidelijk een grapje, maar tonewerd ze echt boos enzo en gooide cola over mij heen, dat was ook op dat hardcorefeest.
Wat moet ik nu doen ? Haar pa confronteren en haar terugwinnen of naar mn kammeraden luisteren en een ander meissie zoeken, want zij zeggen dat ik niet meer terug moeten gaan.
|