![]() |
Is hij op me? Ik wel op hem!
Er is een jongen in mijn vriendengroep die ik erg leuk vindt.
We gaan best close met elkaar om op school. Hij komt altijd achter me staan en gaat me kietelen en soms omhelzen. Het is net uit met zijn vorige vriendin, zij negeerde hem al een hele tijd ofzo. :confused: Ik heb het nog aan haar gevraagd en ze zei dat ze ondertussen al een andere vriend had. :s Een vriendin van me zei dat hij haar had verteld dat hij wel iemand leuk vind. Gisteren had ik met een jongen gezoend (mijn ex :o) en toen ik dat hem op msn vertelde zei hij "je had het ook tegen mij kunnen zeggen dat je wou zoenen!". :p Ik begin hem steeds leuker te vinden...ik had vandaag hoge pumps aan en toen zei hij "je bent sexy". En op msn noemt hij me schatje en lieverd. Wat moet ik denken? Ik wil graag met hem zoenen maar durf 't niet omdat ik zo verliefd op hem ben :s -X- |
geef hints die steeds minder subtiel worden?
|
Of hij echt iets voor je voelt weet ik niet, maar hij wil in ieder geval met je zoenen :p
Kweenie, als je er zin in hebt moet je dat gewoon doen denk ik. Probeer er niet te veel van te verwachten. |
Citaat:
ontopic: probeer eens wat met hem te flirten, bijvoorbeeld door hem veel en lang aan te kijken, hem knuffelen enz. en dan kijken hoe hij erop reageerd edit: ah ok, ik zie dat je het met me eens bent over je reply, Last Resort, so no hard feelings :) |
ik zou hem in zijn piem0l pakken midden op het schoolplein.
aan zijn reactie kan je dan wel zien of hij ook op jou is. (y) |
En ehm, opmerkingen als "word volwassen" (was nog verkeerd gespeld ook) haal ik weg, dat meisje is nl 15, geen 30.
|
Het is wel naar om telkens hetzelfde te moeten plaatsen ivm forumbazinnen :).
"Zin in vroeg tijdig vaderschap ?" Het is niet nodig om er doekjes om te winden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kan je het aan hem zelf vragen? Ik kan hier wel voor hem gaan denken, maar dat heeft vrij weinig zin..
|
Citaat:
|
vraag het hem, ik kan niet voor hem denken
Wat ik uit je verhaal opmaak maakt toch wel dat ik denk dat hij geintresseerd in je is (y) En als je niet durft, vraag het dan eens op msn, dat is misschien een stuk minder eng! |
Citaat:
|
Damn ik durf hem echt niet te gaan zoenen :o
|
Citaat:
En ga zo maar door. Zet m op meid, straks heeft hij een ander omdat jij niets liet blijken en kun jij jezelf wel tegen de grond knuppelen. |
Ja, hij stond achter je, nu is ie op je en voor je het weet is ie in je...
Oppassen dus! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nix kinderachtigs aan perseus. Niet iedereen wordt zo snel volwassen als jij. En je denkt dat je volwassen bent wie zegt dat het zo is. Sorry hoor je bent pas 16...
Ben het met de forumbaas eens dat zulke lame antwoorden weggehaald worden.. iig ontopic: geef es meer hints op msn. Zeg dat je hem erg leuk vind op een subtiele manier. Als hij je vasthoud moet je hem ook gewoon vasthouden. Dat soort dingen. Ik denk aangezien je het niet durft in het echt dat het het makelijkste is als je het inderdaad een beetje via msn speelt. |
speel gewoon mee...als hij iets aanheeft waarin hij bijvoorbeeld onwijs lekker is zeg het hem dan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik bedoelde dat je van iemand van 15 niet kunt verwachten dat ze zich als een saaie bejaarde gedraagt. (Ja, dit is hartstikke overdreven, ik weet het ;) Maar doe dan ook niet zo moeilijk, dit is een liefde en relatie forum voor scholieren.. daar horen ook topics als deze thuis :) ).
|
Daaaag dit is een kat in een bakkie! Fff terugkijke or dit heeft hij gezegd toen je hem had verteld dat je met je ex had gezoend!?: je had het ook tegen mij kunnen zeggen dat je wou zoenen!
Nou als je een keer alleen met hem bent of in een melige bui, ga dan terug in op die ene zin! Vraag je heel spontaan.. Geldt dat aanbod nog steeds van je?! Jaaa sjorry deze dingen leer ik er ook steeds bij.. Op zo`n soort gelijke manier was het tussen mij en mijn ex-vriendin gebeurt... |
Citaat:
|
jajaja... hij wil je! offie verliefd is, is een ander verhaal, maar hij zal je echt niet wegduwen als je hem gaat zoenen...
@ alle volwassen mensen... :rolleyes: doe niet zo superieur (n) ... het is toch leuk voor dat meisje dat ze zo verliefd is op een jongen die duidelijk laat merken dat ie haar ook wel ziet zitten! oeh ik geniet echt van dit soort dingen... :D |
Het is inderdaad wel erg duidelijk dat hij je ook leuk vindt. Anders zegt ie zoiets heus niet. Het enige wat ik me afvraag is op welke manier die je leuk vindt, want je beschrijving klinkt redelijk player achtig, dus let op wat hij nou werkelijk wil. Tenzij jij natuurlijk ook alleen maar wil zoenen en aanklooien maar het lijkt er niet op.
|
Citaat:
|
het was ook niet zo netjes van me om met mijn ex te zoenen...maar hij begon mij te zoenen...en ik liet het maar zo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou het erop wagen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wel flink grof hoor... ze is pas 15 |
Citaat:
Als jij straks een vraag post waar je antwoord op wil hebben wil je toch ook niet dat iederen begint te posten dat je je moeder moet pakken ofzo. Jij zou ook een fatsoenlijk antwoord willen, geef dat haar dan ook of houd je posts voor je ONTOPPIC: Aan zijn opmerking van "Als je wou zoenen kon je het ook aan mij vragen" kun je zeker concluderen dat ie je luek vindt en iig met jou wil zoenen |
Citaat:
Misschien nie thelemaal tactisch verwoord door het woord 'hoer' te gebruiken, doch gaat het om het moraal in hetgene wat ik zei, de 'ik lebber iedereen af' cultuur is barbaars gewoon. Ze vindt iemand leuk en ze gaat gewoon met haar ex zoenen, waar de neuk ben je dan mee bezig, behalve beetje iedereen aflebberen? tja... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat jij denkt dat je beter ontwikkeld bent is prima, maar ga dat meisje er niet mee lastig vallen. daar vroeg ze namelijk niet om. ONTOPIC... zoals ik al zei, die gast wil je, ga gewoon met hem zoenen dan zie je vanzelf wel wat er verder uitkomt. |
Citaat:
Citaat:
zou je die christenen toch nog een beetje gelijk geven zeg poeh |
als je zo verliefd op hem bent, waarom zoen je dan in hemelsnaam met je ex? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Vraag hem eens of dat aanbod van zoenen nog steeds geld, het antwoord moet duidelijk zijn :D |
ik heb pas 3 keer gezoend in mijn leven :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst heel subtiel van die doorschijnende opmerkingen maken. En dan steeds 'serieuzer' daarin worden. Moet niet te lang duren natuurlijk! En als hij dan laat weten dat hij jou leuk vind.. Tjah.. :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |