![]() |
Je kunt niet leven zonder mensen die van je houden...zijn er daarom zoveel doden?
Je kunt niet leven zonder mensen die van je houden...zijn er daarom zoveel doden?
Kan iemand me de betekenis van deze zin proberen uit te leggen? :confused: |
Zoek de impotente aap die deze mislukte poging tot filosofie je heeft ingefluisterd op en schop 'm.
|
De zin zegt dus dat je niet kan leven zonder mensen die van je houden, als er dus geen mensen zijn om van je te houden, dan ben je niet levend = dood. Er zijn dus veel mensen die geen mensen om zich heen hebben die van hen houden.
|
zie iemand of niemand
+ dat het een zwaar onzinnige zin is ge-formuleerd door iemand die denkt dat de hele wereld elkaar haat |
Beetje lompe filosoof die dat zij
*ik zou hem slaan* |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
loos topic
|
Ik ben best leven zonder mensen die van me houden. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
(dubbelverbonden met de filosofische stelling, en de jouwe :D) |
alsof de rest zo boeiend is in de kantine...
|
Citaat:
ontopic: beetje vaag, vraag anders aan degene die dat zei,of hij/ zij het wat kan verduidelijken. |
Mijn vraag: Waar komt de zin vandaan, welk boek? welke auteur/filosoof en welke tijd...
Dat zal altijd helpen |
misschien ook belangrijk: was de persoon in kwestie stoned/high/dronken/gewoon een idioot?
|
Citaat:
|
Geen idee, maar volgens mij zijn er zoveel doden (ik denk dat toch wel 99,999999999999999999 % van alle mensen dood is, mínstens) omdat iedereen na een tijdje toch dood gaat, liefde of geen liefde, de meesten aan een virusziekte of bacteriele infecte (tegenwoordig niet meer, nu gaat meer dan de helft van alle mensen in Nederland dood aan kanker... maar vroeger (eeuw geleden en eerder) stierf zo'n driekwart van de mensen aan dingen als een blaasontsteking of een griepje)
|
Citaat:
mensen, ik geloof dat we hier te maken hebben met een wetenschappelijke doorbraak! :eek: |
Citaat:
Je was dronken bedacht iets heel doms schreef het op viel in slaap werd wakker las briefje "Je kunt niet leven zonder mensen die van je houden...zijn er daarom zoveel doden?" en vroeg je af hoe je daar nou weer aan kwam. dat krijg je als je teveel zuipt. en nu niet zeggen dat je het zelf niet hebt bedacht. |
Citaat:
|
ongetwijfeld
|
Citaat:
ik weet niet of het klopt, kheb het zelf bed8 eiglijk.. :rolleyes: |
Echt zo'n poging tot filosofisch zijn in een stonede bui, die vervolgens een zekere dushi als sig gaat nemen.
|
Volgens mij heeft het te maken met zelfmoord. Mensen die niemand hebben, plegen zelfmoord, omdat ze niet kunnen leven zonder iemand die van ze houdt. Denk ik.
Inderdaad een vaag zinnetje en een mislukte poging tot diepere gronden. Ripper |
ik denk dat het ermee temaken heeft. dat als er geen mensen van je houden, je eerder zelfmoord pleegt. en als er mensen zijn die van je houden en die overlijden dat je dat dan ook eerder doet
|
misschien wel he
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |