![]() |
vraagje---->
Als ik een film kijk of iig alleen ben heb ik het gevoe dat ik niet alleen ben. Zou het kunnen zijn dat er iets bij me is? In het begin dacht ik aan een geest omdat ik ook wellus geesten aant oproepen was, maar sins kort denk ik dat het mn oma is die me helpt als ik problemen heb of als ik in gevaar ben. En vroeger had ik van die dromen over een meisje en ik zie haar af en toe wel eens in spiegels ofzo... ik was er nooit bang voor. Ik had laatst ook een foto van mn oma gezien toen ze van mijn leetijd was en ze lijkt er pricies op. nou vraag ik me af of het echt kan dat er iets ergs gaat gebeuren en zij me daarmee wil helpen of me er voor beschermen... kan dat echt??
Ik moet het echt wettuh want ik begin er gek van te worden! Please help... *~Smokey~* |
Citaat:
Nog een vraagje: als je film kijkt en je bent alleen en je voelt iemand, voelt dat dan goed aan? |
ja dat voelt eigenlijk net aan alsof er een vriend naast me zit alleen ik kan hem/haar niet zien...
|
Citaat:
je moet meestal op je gevoel af gaan, werkt het beste :) |
Als je haar weer ziet in de spiegel, of ergens voelt. Vraag dan wat er is, en heb altijd geduld met het antwoord krijgen. Maar je kunt ook vragen of ze antwoord wil geven in een droom.
Succes. |
heel erg bedankt maar het is toch wel vaag vind ik... een paar lui zeggen dat mn onderbewust zijn hier voor zorgt... best irri als je niet pricies weet wat er aan de hand is...
|
misschien moet je eens op http://www.onzegidsen.com/ kijken
|
Dat is tamelijk normaal als je alleen bent... en er is nooit iemand.
*zucht diep* |
Citaat:
Daar moet je je niets van aantrekken, als jij het zo voelt dan is het zo! |
Ik heb ook wel een sveel zelf al sik alleen ben dat ik "iets" voel het doet me altijd denken aan de sixth sence niet dat ik doden zie of zo maar ik krijg het dan meestal koud ??
Ik geloof sinds een paar weken in gidsen onder andere door een of andere domme vogel maar een slechte gids kan toch niet? Bij mij voelt het koud en eng aan, maar meetal is het maar een paar seconden |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |